Na tej stronie możesz zapoznać się z polityką prywatności aplikacji.

POLITYKA PRYWATNOŚCI/DANE OSOBOWE

Celem niniejszej Polityki Prywatności dalej: Polityki jest określenie działań podejmowanych przez właściciela SENPO MOBILE tj. Jakuba Zielińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MC Jakub Zieliński z siedzibą w Lublinie (Polska), ul. Śliwkowej 20, 20-141 Lublin, NIP: 946-180-70-47 dalej: "MC" w zakresie ochrony Twoich Danych Osobowych, przetwarzanych za pośrednictwem SENPO MOBILE, jak również w ramach powiązanych z nimi usług (w tym również Usług Towarzyszących).

Polityka określa w szczególności zakres i podstawy prawne przetwarzania Twoich Danych Osobowych, które gromadzone są przez nas w związku z korzystaniem przez Ciebie z SENPO MOBILE.

Twoje Dane Osobowe otrzymujemy od Ciebie przy zakładaniu Konta w SENPO MOBILE, w związku z aktywnościami dokonywanymi przez Ciebie w SENPO MOBILE, zamieszczaniem, przeglądaniem Ofert w tym w związku z dokonywaniem zakupu usług oferowanych w SENPO MOBILE oraz w związku z aktualizacjami Twoich Danych Osobowych dokonywanymi przez Ciebie za pośrednictwem SENPO MOBILE.

Administratorem Danych Osobowych Klientów/Trenerów będących osobami fizycznymi jest MC.  Oznacza to, że MC ustala cele i sposoby przetwarzania Twoich Danych Osobowych.

Korzystanie przez Ciebie z SENPO MOBILE, możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z postanowieniami niniejszej Polityki i Regulaminu SENPO MOBILE.

Wszelkie działania MC w ramach obsługi SENPO MOBILE podlegają przepisom prawa, które obowiązują w zakresie ochrony danych osobowych w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej w niniejszym dokumencie („RODO”).

I. ZAKRES DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W SENPO MOBILE

Zakres Danych Osobowych przetwarzanych przez MC może różnić się w zależności od tego, z jakich usług lub funkcjonalności dostarczanych przez SENPO MOBILE korzystasz. Aby ułatwić Ci zrozumienie tego, w posiadaniu jakich Twoich Danych Osobowych jesteśmy, poniżej wskazane zostały informacje o kategoriach Danych Osobowych, które przetwarzamy, z podziałem na cele ich przetwarzania. 

Pełen dostęp do SENPO MOBILE wymaga rejestracji oraz podania danych osobowych. Rejestracja w SENPO MOBILE odbywa się dwuetapowo.

  1. I etap rejestracji konta SENPO MOBILE wymagamy podania następujących Danych Osobowych:

Zakres podawanych danych osobowych w II etapie rejestracji zależny jest od tego czy dotyczy rejestracji Konta Klienta, czy też Konta Trenera.

  1. W II etapie rejestracji w przypadku rejestracji konta Klienta, Klient powinien podać:
  1. imię i nazwisko
  2. płeć,
  3. język aplikacji,
  4. kraj,
  5. waluta płatności,
  6. akceptacja regulaminu i polityki prywatności.

3. W II etapie rejestracji w przypadku rejestracji konta Trenera, Trener powinien podać:

  1. imię i nazwisko
  2. płeć,
  3. język aplikacji,
  4. kraj,
  5. waluta płatności,
  6. informacje “o sobie”,
  7. umieszczenie video promocyjnego Trenera;
  8. akceptacja regulaminu i polityki prywatności.

Jeśli nie podasz w/w Danych Osobowych, nie będzie możliwe zawarcie z Tobą umowy na korzystanie z konta SENPO MOBILE, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z usług SENPO MOBILE, dostępnych dla Klientów/Trenerów, którzy dokonali Rejestracji.

Pamiętaj, że po zarejestrowaniu Konta Klienta/Trenera i w trakcie korzystania z usług SENPO MOBILE jesteś zobowiązany do stałego aktualizowania wszelkich podanych przez siebie Danych Osobowych, jeżeli w jakimkolwiek zakresie nastąpią zmiany.

Podczas korzystania przez Ciebie z SENPO MOBILE dodatkowo gromadzimy informacje o Twoich podjętych działaniach w ramach SENPO MOBILE, m.in. o historii zakupów, wystawianych Ofertach (dotyczy wyłącznie Trenerów), o treściach komentarzy i wystawianych ocenach.

Korzystając ze swojego Konta Klienta/Trenera możesz podać nam także inne, opcjonalne Dane Osobowe np. poprzez umieszczenie swojego zdjęcia bądź grafiki, które mogą przedstawiać Twój wizerunek (awatar), wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Podanie takich Danych Osobowych jest w pełni dobrowolne.

Dodatkowo, Twoje Dane Osobowe możemy pozyskiwać w związku z korzystaniem przez Ciebie z opcji logowania się do SENPO MOBILE za pośrednictwem zewnętrznych usług uwierzytelniających, oferowanych przez inne podmioty działające niezależne od MC (np. usług oferowanych przez Google, Apple lub usług oferowanych w ramach serwisów, w tym o charakterze społecznościowym – np. Facebook). W takim wypadku, pozyskujemy Twoje Dane Osobowe wyłącznie w postaci imienia i nazwiska lub nazwy klienta, adresu e-mail oraz awatara opublikowanego w takiej usłudze lub serwisie i te Dane Osobowe możemy przypisać do Twojego Konta lub przetwarzać tylko na potrzeby takiego logowania w SENPO MOBILE.

PAMIETAJ!:

1. korzystając z zewnętrznych usług uwierzytelniających należy zapoznać się z regulaminem i zasadami przetwarzania danych osobowych podmiotów oferujących takie usługi;

2. używając mediów społecznościowych we własnym zakresie, korzystasz z publicznego profilu (tj. profilu, do których dostęp może mieć każdy, kto korzysta z Internetu), udostępniasz swoje Dane Osobowe na podstawie własnej, przemyślanej i świadomej decyzji. Powinieneś starannie rozważyć ryzyko, które może wiązać się z takim upublicznieniem Danych Osobowych, w szczególności adresu lub dokładnej lokalizacji. Takim ryzykiem może być na przykład możliwość zidentyfikowania, utrata części prywatności, a w skrajnych przypadkach nawet kradzież tożsamości.

W przypadku dokonywania przez Ciebie zakupów (oraz sprzedaży) za pośrednictwem SENPO MOBILE, w tym dokonywania płatności za nabytą (sprzedaną) usługę poprzez SENPO MOBILE, może wiązać się koniecznością przetwarzania także innych Danych Osobowych Klientów/Trenerów, tj. danych zawartych w Ofercie (obejmujących w szczególności treść Oferty), danych o transakcji (w szczególności w zakresie numeru rachunku bankowego, metody płatności), danych do faktury VAT oraz danych umożliwiających komunikowanie się pomiędzy stronami Transakcji. W ramach powyższego MC może mieć również dostęp do treści wiadomości wysyłanych między stronami transakcji (Klientiem/Trenerem) w ramach dyskusji i sporów.

W zakresie obsługi oferowanych usług możemy przetwarzać również Dane Osobowe, obejmujące m.in. wartość obrotu, informacje o zamówionych usługach oraz informacje na temat jakość oferowanych Usług.

PAMIETAJ! Informacje zamieszczane przez Ciebie w Ofertach oraz wiadomościach wymienianych pomiędzy Klientami/Trenerami nie pochodzą od MC i nie są przez MC inicjowane. Z tych względów, w najszerszym możliwym zakresie dopuszczalnym na gruncie prawa mającego zastosowanie, MC nie jest odpowiedzialny za informacje udostępniane w ramach Ofert i wiadomościach wymienianych pomiędzy Klientami/Trenerami. W Ofertach i wiadomościach wymienianych pomiędzy Klientami/Trenerami w miarę możliwości nie powinieneś podawać Danych Osobowych.

PAMIĘTAJ! Umieszczając swoje Dane Osobowe w Ofertach lub wiadomościach wymienianych pomiędzy Klientami/Trenerami, robisz to na podstawie własnej, przemyślanej i świadomej decyzji. Każdorazowo starannie rozważaj ryzyko, jakie wiąże się z podaniem takich informacji.

W zakresie korzystania przez Ciebie z formularzy kontaktowych przetwarzamy takie dane kontaktowe, jakie niezbędne są do prowadzenia z Tobą komunikacji (np. udzielenia odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie) oraz do zrealizowania Twojej prośby. Mogą być to takie Dane Osobowe jak imię i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu.

W ramach obsługi Klienta/Trenera, możemy nawiązać z Tobą kontakt także poprzez wykorzystanie Danych Osobowych umieszczonych w tym celu w Koncie Klienta/Trenera.

W związku z Twoim uczestnictwem akcjach promocyjnych, będziemy przetwarzać Twoje Dane Osobowe, które są niezbędne do realizacji powyższych wydarzeń. W zależności od rodzaju organizowanego wydarzenia, mogą to być m.in. imię i nazwisko, dane kontaktowe (takie jak numer telefonu lub adres e-mail) czy też wszelkie inne dane niezbędne do spełnienia kryteriów uczestnictwa w organizowanych akcjach promocyjnych.

W zakresie działań marketingowych na które wyraziłeś zgodę możemy w oparciu o uzasadniony interes MC lub uzasadniony interes podmiotów współpracujących z MC w oparciu o Twoją zgodę, przetwarzać informacje pomagające nam dopasować reklamy i treści do Twoich preferencji i oczekiwań (w tym w związku z wyświetlaniem reklamy behawioralnej). Mogą być to m.in. adres IP, dane pochodzące z plików cookies, czy też informacje o Twoim ruchu na stronie, w tym o przeglądanych Ofertach i Twoich preferencjach w tym zakresie. Dodatkowo, w oparciu o powyższe przesłanki będziemy przetwarzać również Twoje dane kontaktowe, w tym dane niezbędne do przesłania Ci informacji, w tym informacji handlowych, w zakresie przez Ciebie podanym (numer telefonu lub adres e-mail).

Twoje Dane Osobowe mogą być przez nas przetwarzane również w celach analitycznych oraz statystycznych, w tym w celu przeprowadzania ankiet. W tych celach będziemy wykorzystywać przede wszystkim informacje na temat Twojej aktywności w SENPO MOBILE, w tym informacje związane z korzystaniem przez Ciebie z poszczególnych usług, jak również Dane Osobowe dotyczące Twoich preferencji i oczekiwań. W drodze ankiet przesyłanych Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź udostępnianych bezpośrednio poprzez SENPO MOBILE. Informacje, które o Tobie gromadzimy w tym zakresie mogą stanowić Dane Osobowe. Możemy przetwarzać Dane Osobowe takie jak m.in. Twój adres IP, dane pochodzące z plików cookies, parametry oprogramowania i sprzętu, z którego korzystasz, konfiguracje Twojego urządzenia (np. dane na temat zainstalowanych wtyczek).

Możemy przetwarzać Twoje Dane Osobowe w związku z przysługującym nam uprawnieniem do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. W tym celu MC przetwarza Twoje Dane Osobowe przez cały okres, w którym roszczenia wynikające z zawartej przez Ciebie z MC umowy lub związane z korzystaniem przez Ciebie z usług świadczonych przez MC nie uległy przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Może być to przykładowo dane dotyczącego zakupu, kwota zadłużenia, dane o transakcjach, czy też informacje pozyskane w związku z nawiązaniem przez Ciebie kontaktu z MC lub/i Trenerem. Zakres przetwarzanych przez nas Danych Osobowych może się każdorazowo zmieniać, w zależności od przedmiotu roszczenia. 

II.        DANE, KTÓRE GROMADZIMY AUTOMATYCZNIE, KIEDY KORZYSTASZ Z SENPO MOBILE

Kiedy korzystasz z naszego SENPO MOBILE, automatycznie zbieramy o Tobie następujące informacje:

Dane o urządzeniu - w trakcie korzystania z SENPO MOBILE gromadzimy informacje dotyczące urządzenia za pomocą które korzystasz z SENPO MOBILE, takie jak: wersja systemu operacyjnego oraz unikalne identyfikatory (np. nazwa sieci komórkowej, z której korzystasz, adres IP, ustawienia języka urządzenia, marka i typ urządzenia, system operacyjny i wersja urządzenia, typ i wersja przeglądarki oraz informacje o oprogramowaniu dotyczące urządzenia, takie jak czcionki, strefa czasowa systemu i przeglądarki, dostępne formaty wideo i audio).

Dane dotyczące logowania - w trakcie korzystania z SENPO MOBILE gromadzimy informacje na temat Twojego logowania (data Rejestracji, data ostatniej zmiany hasła, data ostatniego udanego logowania).

III. DANE POZYSKANE OD INNYCH UŻYTKOWNIKÓW (OCENY I OPINIE)

Jeśli korzystasz z SENPO MOBILE jako Trener, pobieramy oraz udostępniamy informacje dostarczone przez innych Klientów na temat ich oceny i opinii dotyczącej kontaktu z Tobą, czy jakości Twoich Usług – zgodnie z naszym Regulaminem. Jest to element usług oferowanych w ramach SENPO MOBILE, który ma na celu ocenę usług, zapewnienie konkurencyjności oraz zapewnienie najlepszego poziomu komunikacji pomiędzy Klientami (Trenerami), weryfikacji działań i zachowań niepożądanych i umożliwienia podejmowania przez nas w tym zakresie odpowiednich działań zmierzających do narzucenia wysokich standardów usług świadczonych w ramach SENPO MOBILE.

IV. CELE, PODSTAWY I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ MC

Twoje dane będą przetwarzane w celu:

  1. zawarcia i prawidłowej realizacji zawartych z Tobą umów, w szczególności dostarczenia zamówionych Usług poprzez SENPO MOBILE w tym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i nie dłużej niż do czasu wygaśnięcia roszczeń w związku z tymi umowami;
  2. monitorowania Twojej aktywności na SENPO MOBILE w celu dostosowania wyświetlanej zawartości do Twoich potrzeb oraz udoskonalania usług przez nas świadczonych, co jest naszym uzasadnionym interesem prawnym – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu, przy czym w tym celu w niektórych przypadkach wykorzystujemy profilowanie,
  3. promocji i reklamy działalności, produktów i usług oferowanych w ramach SENPO MOBILE - wyłącznie w przypadku osób, które wyraziły na to odpowiednią zgodę i wyłącznie w zakresie określonym taką zgodą) – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO i nie dłużej niż do czasu wycofania zgody;
  4. wysyłki newslettera SENPO MOBILE - pod warunkiem zapisania się na newsletter - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i nie dłużej niż do momentu rezygnacji z usługi newslettera;
  5. podejmowania w stosunku do Ciebie zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym decyzji opartych o profilowanie - wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody na takie działanie - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO i nie dłużej niż do czasu wycofania zgody,
  6. zapewnienia bezpieczeństwa oraz prawidłowego funkcjonowania SENPO MOBILE co jest naszym uzasadnionym interesem prawnym – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż w czasie niezbędnym dla realizacji wskazanego celu lub do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w sytuacji, gdy Administrator nie będzie w stanie wykazać podstaw nadrzędnych wobec praw i wolności osoby składającej sprzeciw;
  7. realizacji uzasadnionych interesów MC w tym dochodzenie ewentualnych roszczeń przez MC, archiwizacja w celu ochrony interesu prawnego MC - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu.

PAMIĘTAJ! W każdym z w/w przypadków Twoje dane osobowe przechowywane będą przez czas niezbędny do realizacji każdego z wymienionych powyżej celów.

IV. TWOJE UPRAWNIENIA/PRAWA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ ICH REALIZACJA

W ramach SENPO MOBILE umożliwiamy spełnienie wszystkich przysługujących Ci praw wynikających z RODO, tj. praw opisanych w art. 15-22 RODO tj.:

Prawo dostępu do Danych Osobowych - umożliwiamy Ci uzyskanie informacji o przetwarzaniu Twoich Danych Osobowych przez MC, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym Twoje dane są ujawniane oraz planowanym terminie usunięcia danych. 

Prawo do uzyskania kopii Danych Osobowych - umożliwiamy uzyskanie kopii Twoich Danych Osobowych, które są przetwarzane przez MC.

Prawo do sprostowania Danych Osobowych - w przypadku, gdy zauważysz, że Twoje Dane Osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne. W takiej sytuacji po uzyskaniu stosownej informacji od Ciebie zobowiązujemy się niezwłocznie usunąć ewentualne niezgodności lub błędy w przetwarzanych Danych Osobowych oraz uzupełnić je, jeśli będą niekompletne.

Prawo do usunięcia Danych Osobowych - w przypadku, gdy: a) Twoje Dane Osobowe nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane przez MC; b) gdy cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych lub zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich Danych Osobowych i nie istnieje inna podstawa prawna dla przetwarzania; Twoje Dane Osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem.

PAMIĘTAJ! Dane osobowe są usuwane po rozwiązaniu umowy z MC oraz ewentualnie z Trenerem. Aby je usunąć, najpierw rozwiąż umowę z MC oraz ewentualnie z Trenerem. Prawo do usunięcia danych osobowych nie jest prawem absolutnym i MC może odmówić usunięcia Twoich danych osobowych. Dzieje się tak w przypadku, gdy istnieją okoliczności, na podstawie których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe po rozwiązaniu umowy. Jeżeli korzystałeś z usług poprzez SENPO MOBILE, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez 3 lata liczone od zakończenia roku, w którym miało miejsce rozwiązanie umowy. Podstawą prawną jest w takiej sytuacji prawnie uzasadniony interes MC (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie praw MC.

Po rozwiązaniu umowy, Twoje dane będziemy przetwarzać tylko w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu MC którym jest: 1) dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami, w tym windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych; 2) prowadzenie analiz statystycznych; 2) zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Po wygaśnięciu tych celów przetwarzania danych, zostaną one automatycznie usunięte z SENPO MOBILE.

Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych, które to prawo pozwala Ci zwrócić się do nas o wstrzymanie przetwarzania Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach: a) gdy chcesz, abyśmy sprawdzili prawidłowość danych; b) gdy nasze przetwarzanie jest niezgodne z prawem; c) gdy dane są Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, mimo że nie potrzebujemy już Twoich danych do naszych własnych celów przetwarzania; d) gdy wniosłeś sprzeciw wobec naszego przetwarzania, ale musimy zweryfikować czy w dalszym ciągu mamy nadrzędne i prawnie uzasadnione podstawy do kontynuowania przetwarzania Twoich danych osobowych.

Prawo do przeniesienia Danych Osobowych, które to prawo umożliwia dostarczyć Tobie lub wskazanej przez Ciebie osobie trzeciej Twoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Pamiętaj, że prawo to przysługuje Ci tylko w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody lub przesłanki wykonania umowy, którą z nami zawarłeś, a samo przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (w systemach informatycznych).

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych w celach marketingowych, z którego możesz skorzystać w każdym momencie, jeśli Twoje Dane Osobowe przetwarzane są w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu. 

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania Danych Osobowych, z którego możesz skorzystać w każdym momencie, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, jeśli Twoje Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu MC (np. dla celów analitycznych lub statystycznych). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie i wskazywać podstawy żądania w tym zakresie.

Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich Danych Osobowych. W przypadku, gdy udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Jeśli udzieliłeś nam zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych na podstawie odrębnych przepisów, również masz prawo do wycofania jej w dowolnym momencie.

PAMIĘTAJ! Realizacja Twoich praw jest co do zasady, bezpłatna: co oznacza, iż co do zasady nie będziesz musiał ponosić opłaty za realizację prawa dostępu do Twoich danych osobowych (lub za realizację jakichkolwiek innych praw). Możemy jednak pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, jeśli Twoje żądanie jest w oczywisty sposób nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na ich ustawiczny charakter. W takich przypadkach możemy także również odmówić spełnienia Twojego żądania.

Jeśli skorzystasz z prawa sprzeciwu odnośnie profilowania Danych Osobowych, powinieneś wylogować się ze wszystkich urządzeń i usunąć z nich pliki cookies (w niektórych przypadkach proces może zająć nawet do 48 godzin).

PAMIĘTAJ! Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich Danych Osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

V. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Do realizacji celów przetwarzania Danych osobowych wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności MC może przekazać Twoje Dane Osobowe następującym podmiotom trzecim:

  1. stronom transakcji zawieranych w ramach SENPO MOBILE tj. Trenerom dane Klientów, którzy zakupili usługi danego Trenera, a Klientom dane Trenera, którego usługi zakupili dani Użytkownicy. UWAGA! Trener po zawarciu umowy z danym Klientiem staje sie samodzielnym administratorem danych osobowych Klienta. W takiej sytuacji, Trener jest zobowiązany spełnić wobec Klientów, których dane pozyskał poprzez SENPO MOBILE spełnić wszelkie obowiązki wynikające z RODO, w tym obowiązek informacyjny i zapewnić Klientom realizację przysługujących im uprawnień na gruncie RODO w zakresie nie mniejszym niż wynikający z niniejszej Polityki Prywatności,
  2. podmiotom wspierającym MC w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę Klientów (Trenerów), współpracują w ramach kampanii marketingowych;
  3. innym Klientom (Trenerom) SENPO MOBILE w zakresie wizerunku (zdjęcia, awatara) oraz danych udostępnionych na swoim profilu SENPO MOBILE;
  4. podmiotom współpracującym takim jak wyspecjalizowanymi dostawcami usług przechowywania Danych Osobowych, usług analitycznych, usług windykacyjnych, w celu świadczenia usług przez te podmioty na rzecz MC;
  5. organom publicznym na podstawie przepisów prawa w związku z prowadzonymi postępowaniami dotyczącymi możliwych naruszeń prawa lub zwalczaniem innych ewentualnych naruszeń Regulaminu (w tym w związku z postępowaniami dotyczącymi oszustw i nadużyć w ramach SENPO MOBILE).

UWAGA!

PAMIĘTAJ! Jeśli korzystasz z naszych Usług i decydujesz się jako Trener zaoferować swoje usługi i na sprzedaż poprzez SENPO MOBILE, możesz podjąć decyzję o ujawnieniu pewnych danych osobowych dla pozostałych Klientów (Trenerów) SENPO MOBILE. Informacje te mogą obejmować Twoje imię i nazwisko, adres email, Twoją lokalizację i numer kontaktowy.

PAMIĘTAJ! Jeśli korzystasz z naszych Usług i decydujesz się jako Klient (w ramach funkcjonalności konta Klienta, korzystać z SENPO MOBILE) udostępnić dane osobowe innym Klientom (Trenerom) w ramach umowy świadczenia usług drogą elektroniczną. Informacje te mogą obejmować Twoje imię i nazwisko, adres email, Twoją lokalizację i numer kontaktowy oraz inne dane jako wskazujesz na swoim profilu SENPO MOBILE.

PAMIĘTAJ, że każda informacja, którą ujawnisz innym klientom, może być przekazana dalej, dlatego powinieneś zachować w tej kwestii szczególną rozwagę. Niektóre informacje mogą być udostępniane publicznie automatycznie w momencie publikacji Ogłoszenia – np. Twoja ocena. 

VI. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO

W ramach korzystania z SENPO MOBILE może dochodzić do przekazywania Twoich Danych Osobowych poza obszar - Europejski Obszar Gospodarczy - EOG.

W sytuacjach, gdy przekazujemy Twoje dane osobowe poza „EOG”, gwarantujemy, że podobny poziom ochrony jest zapewniony przez wprowadzenie co najmniej jednego z poniższych zabezpieczeń:

  1. Przekażemy Twoje dane osobowe tylko do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries
  2. Korzystając z usług określonych dostawców, możemy posługiwać się umowami zatwierdzonych przez Komisję Europejską, które zapewniają danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.

Twoje Dane Osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy m.in. do:

  1. OneSignal, Inc., a U.S. company located at 2850 S Delaware St Suite 201, San Mateo, CA 94403;
  2. Stripe Inc, 354 Oyster Point Blvd, South San Francisco, CA 94080;
  3. Stripe Inc, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210.

VII. SRODKI BEZPIECZEŃSTWA

MC działa zawsze w oparciu o mechanizmy i procedury zapewniające odpowiedni stopień ochrony Danych Osobowych, m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania Danych Osobowych podmiotom przetwarzającym Dane Osobowe mającym siedzibę w krajach trzecich, zatwierdzonych przez Komisję Europejską.

Dane, które gromadzimy na Twój temat, będą przechowywane i przetwarzane zarówno na terenie EOG, jak i poza nim, na odpowiednio zabezpieczonych serwerach, w celu zapewnienia klientom SENPO MOBILE jak najwyższej jakości usług.

PAMIĘTAJ! Pomimo wdrożonych przez nas środków ochrony Twoich Danych Osobowych, udostępnianie informacji za pośrednictwem Internetu lub publicznie dostępnych sieci, nigdy nie jest całkowicie bezpieczne i istnieje ryzyko, że dostęp do Twoich danych osobowych uzyskają nieuprawnione do tego osoby trzecie.

VIII. ZMIANA POSTANOWIEŃ POLITYKI PRYWATNOŚCI

W przypadku konieczność zmiany postanowień niniejszej Polityki Prywatności, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu SENPO MOBILE tj. § 22 Regulaminu.

IX. DANE KONTAKTOWE

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich Danych Osobowych, w tym odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu Polityki Prywatności, otrzymasz kontaktując się z nami poprze formularz kontaktowy SENPO MOBILE lub na adres email: info@mindconsulting.pl.

Nadto, istnieje możliwość kontaktu na adres pocztowy:
Mind Consulting Jakub Zieliński
ul. Śliwkowa 20
20-141 Lublin, Polska

X. ORGAN NADZORU

W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).