Na tej stronie możesz zapoznać się z regulaminem aplikacji.

REGULAMIN

SENPO MOBILE

Niniejszy regulamin (Regulamin) określa zasady korzystania z aplikacji mobilnej “SENPO MOBILE” będącej własnością̨ Jakuba Zielińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MC Jakub Zieliński z siedzibą w Lublinie (Polska), ul. Śliwkowej 20, 20-141 Lublin, NIP: 946-180-70-47

  1. SENPO MOBILE umożliwia Ci zapoznanie się z ofertami podmiotów trzecich w zakresie zakupu Usług Trener utrwalonych na materiałach filmowych.
  2. SENPO MOBILE zapewnia funkcjonalność, przy pomocy której w łatwy i dogodny sposób możesz wyszukać, wybrać parametry i terminy, a następnie nabyć usługi aktualnie oferowane przez podmioty trzecie (Trenerów) w zakresie Usług Trener.
  3. SENPO MOBILE umożliwia Klientom wykonywanie indywidualnych treningów  a także profilaktycznych treningów .
  4. SENPO MOBILE umożliwia trenerom tworzenie dla Klientów indywidualnych treningów .
  5. UWAGA!!! Przed skorzystaniem z Usługi Trener w ramach SENPO MOBILE musisz być świadomy swojego stanu zdrowia. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Trener skonsultować swój stan zdrowia z lekarzem, w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonywania przypisanych treningów .
  6. UWAGA!!! Jeśli masz jakiekolwiek obawy lub pytania dotyczące swojego zdrowia, zawsze powinieneś skonsultować się z lekarzem, lekarzem ogólnym lub innym specjalistą opieki zdrowotnej. Nie należy lekceważyć, unikać lub opóźniać uzyskania porady medycznej lub związanej ze zdrowiem. Korzystanie z informacji dostarczanych za pośrednictwem SENPO MOBILE odbywa się wyłącznie na własne ryzyko.
  7. Uwaga!!! Akceptując regulamin SENPO MOBILE z zamiarem korzystania z SENPO MOBILE oraz Usługi Trener, Klient potwierdza, że:
  1. Żaden lekarz ani lekarz pierwszego kontaktu nigdy nie poinformował Klienta o tym, że ma on problemy z sercem lub że powinien on wykonywać wyłącznie czynności fizyczne zalecane przez lekarza lub lekarza pierwszego kontaktu;
  2. Nigdy nie odczuwał bólu w klatce piersiowej podczas podejmowania aktywności fizycznej;
  3. Nie odczuwałeś bólu w klatce piersiowej podczas braku aktywności fizycznej kiedykolwiek w ciągu ostatniego miesiąca;
  4. Nigdy nie straciłeś równowagi z powodu zawrotów głowy i nigdy nie straciłeś przytomności;
  5. Nie masz problemów z kośćmi lub stawami, które mogłyby ulec pogorszeniu w wyniku zmiany aktywności fizycznej;
  6. Twój lekarz lub lekarz ogólny nie przepisuje obecnie leków na ciśnienie krwi lub choroby serca;
  7. W przeszłości nie występowało u ciebie nadciśnienie, a u nikogo z twojej najbliższej rodziny nie występowało nadciśnienie lub problemy z sercem;
  8. Nie znasz żadnego innego powodu, dla którego nie powinieneś wykonywać ćwiczeń;

lub

lekarz lub lekarz ogólny został specjalnie skonsultowany przez Klienta i wyraził zgodę na korzystanie przez niego z Usług Trener.


§ 1. DEFINICJE

  1. Cena Usługi SENPO – łączna cena, jaką Klient jest zobowiązany uiścić na rzecz wybranego Trenera z tytułu wybranej i zakupionej Usługi SENPO, i zawarcia umowy z wybranym Trenerem oraz prowizję operatora płatności;
  2. MC - przedsiębiorca Jakub Zieliński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MC Jakub Zieliński z siedzibą w Lublinie (Polska), ul. Śliwkowa 20, 20-141 Lublin, posiadający numer identyfikacji podatkowej nr: 9461807047, którego własność stanowi oprogramowanie SENPO.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca w SENPO czynności niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową - stosownie do art. 22(1) Kodeksu Cywilnego;
  4. Konto Klienta - funkcjonalność aplikacji SENPO, która po uprzedniej rejestracji w aplikacji SENPO przez osobę zainteresowaną nabyciem Usług SENPO umożliwia korzystanie z aktualnych funkcjonalności aplikacji SENPO jako Klient;
  5. Konto Trenera - funkcjonalność aplikacji SENPO, która po uprzedniej rejestracji w aplikacji SENPO przez osobę zainteresowaną oferowaniem Usług SENPO umożliwia korzystanie z aktualnych funkcjonalności aplikacji SENPO jako Trener;
  6. SENPO - oprogramowanie przystosowane do zapisania w pamięci Urządzeń́ Mobilnych i Webowych, będące narzędziem dedykowanym do świadczenia Usług SENPO, za pomocą, którego Klient/Trener może skorzystać z Usług SENPO na zasadach opisanych w Regulaminie;
  7. Oferta - propozycja odpłatnej oferty skierowana do Klienta SENPO dotycząca Usługi SENPO na warunkach każdorazowo określonych przez Trenera, której udostępnienie następuje przy wykorzystaniu funkcjonalności SENPO;
  8. Prowizja – opłata pobierana przez system operatora płatniczego z tytułu realizacji transakcji zakupu Usługi SENPO pomiędzy Klientem, a Trenerem.
  9. Regulamin - niniejszy Regulamin SENPO.
  10. Siła wyższa - każde nadzwyczajne zewnętrzne zdarzenie, któremu nie można się racjonalnie przeciwstawić ani zapobiec, w szczególności takie jak: wojny, powodzie, pożary, klęski żywiołowe, wybuchy wulkanów, ataki terrorystyczne, strajki, blokady, bankructwo dostawców usług, a także skuteczne ataki hakerskie na sieć Internet czy działania wirusów komputerowych uniemożliwiających właściwe świadczenie
  11. Treści - wszelkie treści publikowane lub udostępniane w SENPO przez Klienta/Trenera (także poprzez operatorów zewnętrznych np. Vimeo), w dowolnej formie, w szczególności treści audiowizualne, tekstowe, graficzne, fotograficzne oraz dźwiękowe, niezależnie od tego, czy stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
  12. Trener – osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, które posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu trenera, które to osoby po uprzedniej rejestracji w SENPO uzyskują możliwość przygotowania i złożenia Oferty na Usługi SENPO w ramach aplikacji SENPO. Jeżeli przepisy krajowe przewidują uzyskanie pełnoletności lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w innym wieku, w tym zakresie stosuje się przepisy krajowe;
  13. Urządzenie Mobilne - przenośne urządzenie elektroniczne pozwalające na przetwarzanie, odbieranie oraz wysyłanie danych bez konieczności utrzymywania przewodowego połączenia z Internetem np. smartphone (Urządzenie Mobilne);
  14. Usługi SENPO – całokształt czynności faktycznych wykonywanych w ramach funkcjonalności SENPO, których celem jest umożliwienie Trenerowi zaoferowanie Usług SENPO zaś Klientowi nabycie Usług SENPO oferowanych przez Trenerów.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług poprzez aplikację Mobilną SENPO, które polegają:
  1. na stworzeniu konta Klienta oraz umożliwieniu korzystania z określonych funkcjonalności SENPO;
  2. na stworzeniu konta Trenera oraz umożliwieniu korzystania z określonych funkcjonalności SENPO;
  3. na umożliwieniu Trenerom uzyskania dostępu do składania Ofert na Usługi Trener;
  4. na umożliwieniu Klientowi podjęcia czynności faktycznych umożliwiających przyjęcie Oferty oraz zawarcie z Trenerami umów na Usługi Trener poprzez złożenie Zamówienia,
  5. korzystania z pozostałych funkcjonalności SENPO.
  1. W ramach SENPO umieszczane są oferty Trenerów na Usługi Trener oferowane przez Trenerów. SENPO umożliwia Klientowi nabycie tych Usług Trener.
  2. Umieszczone w SENPO oferty Trenerów nie stanowią oferty MC na realizację usług w niej wskazanych w rozumieniu kodeksu cywilnego (za wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wyraźnie wskazane jako usługa MC). MC nie świadczy Usług Trener o ile nie wynika to wyraźnie z treści Oferty, poprzez wskazanie, iż dana Oferta jest złożona przez MC.
  3. MC nie ma możliwości weryfikowania przedstawianych ofert Trenerów. W przypadku jakiejkolwiek wątpliwości Klienta co do Oferty Trenera Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z MC.
  4. W przypadku jakiejkolwiek wątpliwości co do umieszczonej Oferty Trenera Klient powinien wstrzymać się z zakupem danej Usługi Trener. Klient powinien niezwłocznie zgłosić uwagi do MC. MC rekomenduje zakup wyłącznie Usług Trener od Trenerów posiadających stosowne uprawnienia.
  5. MC nie ma jakiegokolwiek wpływu na ustalanie lub kontrolowanie cen Usług Trener prezentowanych w SENPO. Powyższe nie dotyczy możliwych ograniczeń w ustalaniu cen minimalnych/maksymalnych przez operatorów systemów płatniczych. W sytuacji, gdy operatorzy płatniczy wprowadzają stosowne ograniczenia w zakresie ceny minimalnej/maksymalnej Trener jest zobowiązany do stosowania się do tych ograniczeń.
  6. UWAGA!!! MC informuje, iż każda umowa dotycząca wybranej przez Klienta Usługi Trener oferowanej przez Trenera zawierana jest przez Klienta z tym Trenerem. Działanie MC sprowadza się do przesłania poprzez SENPO do danego Trenera oświadczenia Klienta o chęci skorzystania z Usług Trener. MC nigdy nie jest stroną takiej umowy.
  7. Wszelkie umowy zawarte z Trenerami oferującymi Usługi Trener w oparciu o SENPO są zawierane i realizowane na podstawie warunków szczegółowych danej Oferty w oparciu o funkcjonalność SENPO.
  8. SENPO każdorazowo przekazuje Klientowi dane Trenera oraz szczegółowe warunki zakupionej Usługi Trener. Warunki dotyczące Usługi Trener zostają przekazane Klientowi podczas dokonywania zakupu danej Usługi Trener oraz każdorazowo są dostępne w panelu Klienta SENPO.
  9. Korzystanie przez Klienta/Trenera z SENPO wymaga uprzedniego zaakceptowania przez Klienta/Trenera warunków niniejszego Regulaminu oraz zobowiązania się do ich przestrzegania. Akceptacja odbywa się podczas uruchomienia Aplikacji.
  10. Każdorazowa zmiana Regulaminu korzystania z SENPO dokonywana będzie na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  11. Akceptując Regulamin, Klient/Trener SENPO zawiera z MC umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (przy użyciu SENPO) na czas nieokreślony i w zakresie na warunkach określonych w Regulaminie oraz wyraża zgodę na przechowywanie na swoim urządzeniu następujących danych:
  1. informacji dotyczących akceptacji Regulaminu oraz zgód na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji usług przez SENPO;
  2. danych Klienta m.in. (imię i nazwisko, adres poczty e-mail, data urodzenia, danych indywidualnych podanych przez Klienta, danych dotyczących stanu zdrowia);
  3. danych Trenera m.in. (imię i nazwisko, adres poczty e-mail, data urodzenia, adresu prowadzonej działalności zawodowej).
  1. Brak akceptacji Regulaminu skutkuje brakiem możliwości korzystania z SENPO w pełnym zakresie.

§ 3. DOSTĘPNOŚĆ I INSTALACJA APLIKACJI

  1. SENPO dostępne jest do pobrania poprzez internetowy sklep Google Play (dla urządzeń́ z systemem Android) i App Store (dla urządzeń z systemem IOS).
  2. Korzystanie z SENPO możliwe jest na urządzeniach obsługujących systemy operacyjne w wersji iOS wersja 12.4 i nowsze oraz Android 5.0 i nowsze. Do poprawnego i w pełni funkcjonalnego działania SENPO wymagany jest stabilnie działające łącze internetowe.
  3. W celu instalacji Aplikacji, należy ją pobrać z jednego z wyżej wymienionych internetowych sklepów (App Store, Google Play).
  4. Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne. Klient/Trener może ponosić koszty połączenia SENPO z siecią Internet zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.
  5. MC zastrzega sobie możliwość wprowadzenia aktualizacji SENPO. Najnowsza wersja SENPO będzie umieszczona w internetowym sklepie z aplikacjami właściwym dla danego systemu operacyjnego Urządzenia Mobilnego. Pełna funkcjonalność SENPO będzie dostępna w najnowszej wersji SENPO a wobec powyższego Klient/Trener przyjmują do wiadomości, iż brak aktualnej wersji SENPO może nie dawać pełnej funkcjonalności i gwarantować wszystkich funkcji jakie daje SENPO.
  6. Pobranie SENPO wiąże się z wyrażeniem zgody na pobieranie i instalowanie dostępnych aktualizacji oprogramowania.

§ 4. REJESTRACJA ORAZ LOGOWANIE

  1. Do uzyskania pełnej funkcjonalności SENPO MOBILE w tym do oferowania Usług Trener jako Trener lub zakupu Usług Trener jako Klient niezbędna jest pełna rejestracja w SENPO MOBILE.
  2. Rejestracja w aplikacji SENPO MOBILE umożliwia utworzenie konta Klienta/Trenera, które to konto jest warunkiem skorzystania z pełnej funkcjonalności usług oferowanych przez aplikację SENPO. Funkcjonalność SENPO MOBILE uniemożliwia utworzenie konta Klienta oraz konta Trenera na ten sam adres email.
  3. Rejestracja w aplikacji SENPO MOBILE oznacza zawarcie Umowy o świadczenie usług konta Klienta/Trenera.
  4. Proces rejestracji przebiega w dwóch etapach. Zakres wskazywanych danych zależy od tego czy rejestracja dotyczy Klienta, czy Trenera.
  5. W pierwszym etapie rejestracji Klient/Trener proszony jest o podanie:
  1. adresu poczty e-mail;
  2. hasło;
  3. datę urodzenia;
  4. akceptację Regulaminu i polityki prywatności;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

oraz następnie po podaniu w/w danych Klient/Trener zobowiązany jest do kliknięcia przycisku “Zarejestruj”. Po prawidłowym podaniu w/w danych na podany przez Klienta adres email, przesyłany jest link aktywacyjny. Po aktywowaniu linku Klient/Trener zobowiązani są do uzupełnienia dodatkowych danych, których zakres zależny jest od rodzaju konta Klienta/Trenera. (UWAGA! W przypadku braku uzupełnienia danych przez Klienta/Trenera w drugim kroku rejestracji w terminie 30 dni od daty rejestracji w pierwszym kroku, dane Klienta/Trenera zostają usunięte z systemu SENPO MOBILE).

  1. W przypadku rejestracji konta Klienta, Klient w drugim etapie powinien podać:
  1. imię i nazwisko
  2. płeć;
  3. język aplikacji,
  4. kraj,
  5. walutę płatności,
  6. typ konta,
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym danych zdrowotnych).
  1. W przypadku rejestracji konta Trenera , Trener powinien dokonać uzupełniania następujących danych (powyższe jest konieczne do świadczenia Usług Trener):
  1. imię i nazwisko
  2. płeć;
  3. język aplikacji,
  4. kraj,
  5. waluta płatności,
  6. informacje o sobie,
  7. film promocyjny
  8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym danych zdrowotnych).
  1. UWAGA!!! W celu uzyskania możliwości otrzymywania płatności online za Usługi  Trener Trener/Klient są zobowiązani do dokonania konfiguracji konta Stripe (operator płatności).
  2. MC jest uprawnione do odmowy założenia konta Trenera oraz odmowy udostępnienia pełnej funkcjonalności SENPO w każdym przypadku wątpliwości co do autentyczności i prawdziwości przedstawionych przez Trenera danych i dokumentów.
  3. Dokonując rejestracji w SENPO MOBILE Klient/Trener pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadcza o prawdziwości podanych danych oraz przesłanych dokumentów.
  4. Umowa o świadczenie usług konta Klienta/Trenera w zakresie założenia i korzystania z konta Klienta/Trenera zostaje zawarta w chwili aktywacji konta Klienta/Trenera, co następuje po kliknięciu linku aktywacyjnego zawartego w wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta Klienta/Trenera. Usługa Konta Klienta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  5. Klient/Trener może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług konta Klienta/Trenera w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przez przesłanie MC za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@mindconsulting.pl żądania usunięcia Konta Klienta/Trenera. Klient ma możliwości usunięcia konta poprzez wysłanie stosownej dyspozycji za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  6. W przypadku Trenera, który dokonał uprzedniej rejestracji, wprowadził Oferty na swoje Usługi oraz dokonał sprzedaży Usługi Trener rozwiązanie Umowy o świadczenie usług Konta Trenera może nastąpić nie wcześniej niż po zrealizowaniu/wykonaniu wszystkich wykupionych przez Klientów Usług Trener.
  7. Informacje podane w formularzu rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. 
  8. Logowanie do SENPO MOBILE odbywa się:
  1. w sposób klasyczny tj. bezpośrednio z poziomu aplikacji SENPO MOBILE poprzez wprowadzenie loginu oraz hasła,
  2. za pomocą̨ kont Google i Facebook
  1. SENPO MOBILE zapewnia funkcjonalność logowania się do SENPO MOBILE za pośrednictwem zautomatyzowanych rozwiązań, urządzenia mobilnego Klienta/Trenera po uprzednim włączeniu tej funkcji (dane biometryczne znajdują się na urządzeniu i nie są udostępniane SENPO MOBILE). Korzystanie ze zautomatyzowanych rozwiązań, w szczególności oprogramowania wywołującego logowanie, następuje na ryzyko Klienta/Trenera korzystającego z takiego oprogramowania.
  2. SENPO MOBILE umożliwia przywrócenie i zmianę hasła poprzez link aktywacyjny wysłany na zarejestrowany adres email. Procedura zmiany hasła każdorazowo jest wskazywana w przesłanym linku do zmiany hasła.
  3. Rejestracja dokonywana jest jednorazowo.
  4. MC zachowuje sobie prawo do usunięcia konta Klienta/Trenera z SENPO MOBILE, w przypadku braku jakiejkolwiek aktywności Klienta/Trenera w okresie 12 miesięcy od daty rejestracji.
  5. Reklamacje dotyczące świadczenia usług konta Klienta/Trenera mogą być zgłaszane stosownie do postanowień Regulaminu.
  6. Klient/Trener zobowiązany jest w szczególności do: 
  1. zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta Klienta/Trenera w granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego Konta Klienta jest Klient przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta;
  2. korzystania z SENPO MOBILE w sposób nie powodujący zakłóceń w funkcjonowaniu SENPO, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
  3. korzystania z Konta Klienta w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami;
  4. korzystania z SENPO MOBILE w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów/Trenerów, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i innych przysługujących im praw;
  5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w SENPO MOBILE jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
  1. W przypadku naruszenia przez Klienta/Trenera postanowień, o których mowa powyżej w ust. 19 MC może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług SENPO MOBILE z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. MC może złożyć Klientowi/Trenerowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy o świadczenie Usługi SENPO MOBILE za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail aktualnie zarejestrowany w SENPO MOBILE.
  2. Istnieje zakaz zbywania praw do Konta Klienta/Trenera. Zbycie prawa do Konta Klienta SENPO MOBILE wymaga uzyskania zgody MC.

§ 5

Funkcjonalności SENPO MOBILE

  1. Funkcjonalność SENPO MOBILE zależy od tego czy rejestracja następuje jako Klient czy jako Trener. W przypadku rejestracji jako Klient SENPO MOBILE oferuje inne funkcjonalności, niż ma to miejsce w przypadku Trenera. Powyższe wynika z faktu charakteru dokonywanych czynności jako Trener oraz jako Klient.

Funkcjonalności SENPO MOBILE dla Trenerów

  1. Po dokonaniu rejestracji w SENPO MOBILE jako Trener, Trener uzyskuje dostęp następujących funkcjonalności SENPO MOBILE:
  1. dostęp do konfiguratora profilu (uzupełnianie informacji profilowych itp.)
  2. dostęp do biblioteki treningów i ćwiczeń z możliwością tworzenia treningów na podstawie ćwiczeń z bazy aplikacji lub swoich ćwiczeń, może też modyfikować treningi z bazy aplikacji;
  3. dostęp do menu integracji z czujnikami ruchu, dzięki którym można tworzyć wzorce ruchowe dla ćwiczeń;
  4. dostęp do podgląd szczegółów stworzonych i zleconych treningów (wraz z podglądem informacji o zgłoszonych przez Klientów problemach z treningami);
  5. dostęp do historii sprzedaży;
  6. dostęp do powiadomień;
  7. dostęp do rekordów medycznych własnych i udostępnionych przez Klientów;
  8. dostęp do otrzymanych oceny od Klientów;
  9. dostęp do Polityki prywatności i Regulamin SENPO MOBILE;
  10. dostęp do modułu edukacyjnego spełniającego rolę forum wymiany profesjonalnych informacji;
  11. dostęp do ustawień aplikacji

Funkcjonalności dla Klientów

 

  1. Po dokonaniu rejestracji w SENPO MOBILE jako Klient, Klient uzyskuje dostęp do pełnej funkcjonalność SENPO MOBILE, w ramach której uzyskuje dostęp do:
  1. dostęp do konfiguratora Profilu, który umożliwia ustawianie podstawowych informacji o koncie;
  2. dostępu do ogólnodostępnych materiałów lub udostępnianych na innych zasadach np. kupno;
  3. dostęp do menu zakupu materiałów treningowych;
  4. dostęp do biblioteki treningów, gdzie udostępnione są:
  1. stworzone przez Trenera ćwiczenia;
  2. darmowych ogólnodostępnych materiałów filmowych;
  1. dostęp do wizualnych osiągnięć Klienta;
  2. dostęp do menu integracji z czujnikami ruchu, dzięki czemu może wykonywać ćwiczenia z wizualnym przedstawieniem zakresu ruchu dla wybranych ćwiczeń;
  3. dostęp do kalendarza;
  4. dostęp do historii zakupów;
  5. dostęp do profili Trenerów zarejestrowanych w SENPO MOBILE (z dostępem do informacji o nich);
  6. dostęp do możliwości wystawiania ocen Trenerom (dotyczy usług których Klient korzystał);
  7. dostęp do statystyki wykonywania ćwiczeń kupionych od Trenerów (oraz szczegółów przypisanych do Klienta ćwiczeń), w tym informacji opartych o wykonywanie ćwiczeń wraz z czujnikami ruchu;
  8. dostęp do formularza kontaktowego z administratorem SENPO MOBILE;
  9. dostęp do rekordów medycznych (własnych i udostępnionych przez Trenera);
  10. dostęp do aktualnej polityki prywatności oraz Regulaminu SENPO MOBILE;
  11. dostęp do ustawień aplikacji
  1. Interfejs SENPO MOBILE obsługuje 7 języków: polski, angielski, niemiecki, włoski, hiszpański, francuski, portugalski. Zaoferowane opcje obsługi języków są dynamiczne co oznacza, iż Klient/Trener w każdym momencie może zmienić język interfejsu SENPO MOBILE oraz wybrać inny język spośród dostępnych.
  2. Dostęp do SENPO MOBILE może zostać zablokowany w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa a w szczególności lecz w przypadkach, gdy Klient/Trener: 
  1. W przypadku stwierdzenia nieprawdziwości podanych danych przez Trenera;
  2. W przypadku umieszczenia Treści niezgodnych z treścią Regulaminu, przepisami prawa lub dobrymi obyczajami;
  3. W przypadku podania przez Klienta/Trenera w ustawieniach konta SENPO MOBILE niepełnych lub nieprawdziwych danych kontaktowych;
  4. W przypadku zbycia przez Klienta/Trenera praw do SENPO MOBILE bez zgody MC;
  5. W przypadku udostępnienia przez Klienta/Trenera SENPO MOBILE innym osobom;
  6. W przypadku naruszenia przez Trenera zasad dotyczących wystawiania Ofert;
  7. W przypadku naruszenia przez Klienta/Trenera zasad dotyczących wystawiania ocen;
  8. W przypadku rejestracji wielu kont na SENPO MOBILE;
  9. W przypadku wysyłania wiadomości o charakterze spamu do innych Klientów/Trenerów;
  10. W przypadku dokonywania zakupów w celu innym niż finalizacja zawartej Umowy;
  11. W przypadku udostępnienia danych osobowych innych Klientów/Trenerów bez zgody uprawnionych osób;
  12. W przypadku wykorzystania SENPO MOBILE oraz zamieszczonych w SENPO MOBILE Treści do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem lub na szkodę osób trzecich;
  13. W przypadku utrudniania innym Klientom/Trenerom korzystania z SENPO MOBILE, w tym przez ingerencję w poszczególne elementy SENPO MOBILE lub środowiska informatycznego, w którym znajdują się Treści;
  14. W przypadku podejmowania działań mających na celu odczytanie haseł do kont innych Klientów/Trenerów, w tym podejmowania prób nieuprawnionego odgadnięcia tych haseł;
  15. W przypadku zamieszczania w SENPO MOBILE lub środowisku informatycznym, w którym znajdują się Treści (skryptów, programów lub plików), które mogą zakłócać funkcjonowanie SENPO MOBILE lub środowiska informatycznego, w którym znajdują się Treści;
  16. W przypadku stosowania rozwiązań (w tym urządzeń lub oprogramowania) umożliwiających korzystanie z Usług VOD w sposób nieuprawniony (w szczególności – nie na podstawie zawartej Umowy);
  17. W przypadku dopuszczenia się naruszenia Regulaminu – po skierowaniu do niego przez MC wezwania w tym zakresie oraz bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu na zaniechanie dokonanych naruszeń.

7.        Zablokowanie dostępu do SENPO MOBILE Klienta/Trenera skutkuje wstrzymaniem dostępu do SENPO MOBILE oraz jest podstawą do wypowiedzenia Umowy na dostęp do SENPO MOBILE w trybie natychmiastowym.

  1. O zablokowaniu dostępu do SENPO MOBILE MC powiadamia Klienta/Trenera za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, wskazując przyczyny zablokowania. Klient/Trener może odwołać się od tej decyzji MC zgodnie postanowieniem Regulaminu dotyczącym reklamacji § 14.
  2. Klient/Trener ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania związane z korzystaniem z SENPO MOBILE, w szczególności może ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą względem MC oraz innych Klientów/Trenerów.
  3. W przypadku zablokowania pełnego dostępu do SENPO MOBILE Klient/Trener zostaje wylogowany z SENPO MOBILE bez możliwości ponownego zalogowania się do SENPO MOBILE bez zgody MC. W przypadku częściowego zablokowania dostęp SENPO MOBILE Klient/Trener zachowuje dostęp do części niezablokowanych funkcjonalności SENPO MOBILE. Oferty Trenera wystawione w ramach zawieszonego konta Trenera zostają zawieszone i nie są wyświetlane w SENPO MOBILE do czasu rozpoznania postępowania reklamacyjnego w tym zakresie.
  4. Klient/Trener którego dostęp do SENPO MOBILE został zablokowany nie może dokonać nowej rejestracji w SENPO MOBILE bez uprzedniej zgody MC.
  5. Postanowienia 6-11 powyżej mają odpowiednie zastosowanie w przypadku odpłatnego dostępu do SENPO MOBILE przez Trenera (Subskrypcji).
  6. MC jest uprawnione do prowadzenia testów nowych usług i nowych funkcjonalność SENPO MOBILE. Prace takie mogą mieć wpływ na korzystanie z SENPO MOBILE, w tym na sposób wyświetlania Ofert. Testy mogą być prowadzone wyłącznie przez czas i w zakresie niezbędnym i proporcjonalnym do osiągnięcia celu testu. Testy są prowadzone wyłącznie w celu rozwoju SENPO MOBILE, dostosowywania się do zmian rynkowych, dostosowania się do zmian w przepisach prawa lub ulepszania świadczonych usług oraz celem polepszania jakość i funkcjonalności SENPO MOBILE.

§6

OFERTY TRENERÓW

  1. SENPO MOBILE zawiera dedykowany formularz tworzenia i umieszczania Ofert Trenerów spośród oferowanych w ramach SENPO MOBILE. Nie jest możliwe umieszczanie Ofert Trenerów bez możliwości skorzystania z dedykowanego formularza SENPO MOBILE.
  2. Trener sporządza Ofertę w oparciu o dedykowany formularz SENPO MOBILE.
  3. Z momentem wprowadzenia Ofert (w szczególności informacji, danych, materiałów filmowych) do SENPO MOBILE, MC nabywa uprawnienie do korzystania z tych Treści, w sposób i na warunkach określonych w części poświęconej prawom autorskim § 9 Regulaminu, w szczególności do posługiwania się nimi w dowolny sposób, w każdym czasie, według własnego uznania.
  4. Trener upoważnia MC do:
  1. wykorzystania Oferty w sposób wskazany w Regulaminie (cześć dotycząca praw autorskich);
  2. do przetłumaczenia Oferty oraz jej elementów (w tym za pomocą oprogramowania służącego do automatycznego tłumaczenia tekstu) na inne języki, a także do jej wyświetlania w innych językach.
  1. Treść Oferty powinna być rzetelna i kompletna oraz nie może wprowadzać w błąd innych Klientów, w szczególności co do szczegółów Usługi Trener.
  2. Opis Oferty nie może zawierać jakichkolwiek treści, które są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Trener ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczone przez siebie w Ofercie, w tym jest odpowiedzialny za wszelkie jej błędy lub nieścisłości.
  4. UWAGA !!! Trener ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie skutki niewłaściwie dobranych zaleceń, ćwiczeń zaleconych Klientowi w ramach SENPO MOBILE. Klient ponosi odpowiedzialność za skutki zatajonych informacji dotyczących swojego stanu zdrowia.
  5. Z chwilą wprowadzenia Oferty do SENPO MOBILE Trener oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada możliwość zawarcia i wykonania umowy z Klientem.
  6. Z chwilą wprowadzenia Oferty do SENPO MOBILE Trener nie może dokonać skutecznej zmiany jej treści wobec Klientów, z którymi zawarł umowę na oferowane Usługi Trener w ramach zakupionej już Oferty.
  7. W przypadku, gdy Oferta Trenera narusza postanowienia Regulaminu lub przepisy powszechnie obowiązującego prawa, MC może:
  1. zakończyć przed czasem wystawioną Ofertę lub usunąć Ofertę - z zastrzeżeniem, że dotychczas zawarte w ramach niej umowy pomiędzy Klientem a Trenerem zachowują ważność,
  2. odmówić publikacji Oferty.

11. UWAGA! Istnieje całkowity zakaz publikowania Treści co do których Trener nie posiada stosownych praw autorskich i wizerunkowych osób utrwalonych na tychże materiałach. Trener ponosi pełną odpowiedzialność prawną za skutki nieuprawnionego zamieszczenia filmów naruszających prawa osób trzecich. W każdym przypadku umieszczenia materiału naruszającego prawa osób trzecich lub naruszającego przepisy powszechnie obowiązującego prawa, sprawa zostanie zgłoszona właściwym organom celem podjęcia stosownego postępowania włączając w to postępowania skutkujące odpowiedzialnością karną.

12. SENPO MOBILE dla Trenerów może umożliwiać wykorzystanie filmów umieszczonych i oznaczonych jako materiały SENPO MOBILE do tworzenia Treści przez Trenerów przy czym wyłącznie na potrzeby stworzenia Oferty w ramach SENPO MOBILE. Istnieje całkowity zakaz wykorzystywania materiałów oznaczonych jako materiały SENPO MOBILE poza aplikacją SENPO MOBILE (wyrażenie zgody przez SENPO MOBILE odbywa się na warunkach wskazanych w § 9 Regulaminu).

§ 7

WYSZUKIWANIE OFERT

  1. Funkcjonalność SENPO MOBILE umożliwia wyszukiwanie Ofert Trener spośród oferowanych przez Trenerów.
  2. SENPO MOBILE nie oferuje Ofert sponsorowanych.
  3. Wyszukiwanie Ofert Trener i złożenie przez Klienta Zamówienia na wybraną Ofertę Trener następować będzie w oparci i następujące parametry:
  1. Ilość ćwiczeń w treningu
  2. Opis treningu
  3. Informacje o osobie tworzącej trening
  4. Oceny
  1. Klient może udostępniać wcześniej stworzone rekordy medyczne zawierające historię urazowości wybranym przez siebie trenerom.
  2. Klient ma możliwość dokonana płatnosci za Usługę Trener poprzez płatność ONLINE. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zakup usługi poprzez kliknięcie przycisku POTWIERDZAM I PŁACĘ oznacza obowiązek zapłaty za Usługę Trener w sposób przez Klienta wskazany.
  3. Klient dokonuje zakupu Usługi Trener poprzez kliknięcie przycisku POTWIERDZAM I PŁACĘ. Z chwilą kliknięcia przycisku POTWIERDZAM I PŁACĘ oraz opłacenia tego Zamówienia (w przypadku gdy płatność jest ONLINE) dochodzi do zawarcia umowy na Usługi Trener pomiędzy Klientem a Trenerem.

§ 8

ZAWARCIE UMOWY POMIĘDZY TRENEREM A MC,

ZAWARCIE UMOWY (POMIĘDZY KLIENTEM A TRENEREM), ZAKUP USŁUG TRENER

UWAGA ! FUNKCJONALNOŚĆ SENPO MOBILE UMOŻLIWIA NIEODPŁATNE KORZYSTANIE Z SENPO MOBILE PRZEZ KLIENTÓW (NIEODPŁATNE KORZYSTANIE OZNACZA, IŻ MC NIE POBIERA WYNAGRODZENIA OD KLIENTÓW Z TYTUŁU KORZYSTANIA Z SENPO MOBILE).

ZAWARCIE ODPŁATNEJ UMOWY POMIĘDZY TRENEREM, A MC NA DOSTĘP DO SENPO MOBILE

  1. UWAGA!!! Do zawarcia umowy nabycia Usług Trener przez Klienta oraz tym samym możliwości nabycia Usług Trener przez Klienta konieczne jest skonfigurowanie konta Stripe (operatora płatności) przez Trenera, wyłącznie w przypadku chęci przyjmowania płatności ONLINE. Oferowane w SENPO MOBILE sposoby płatności odbywają się każdorazowo na warunkach danego operatora płatności. Trener ma obowiązek zapoznać się z warunkami tego operatora oraz dokonać potwierdzenia zapoznania się z tymi warunkami w SENPO MOBILE. W przypadku świadczenia usług stacjonarnych z płatnością na miejscu, Trener nie jest zobowiązany do podpięcia konta Stripe do swojego konta w aplikacji SENPO MOBILE. Podpięte konto Stripe jest wymagane jedynie w sytuacji, gdy Trener zamierza przyjmować płatności ONLINE.

ZAWARCIE UMOWY POMIĘDZY TRENEREM A KLIENTEM

  1. UWAGA! MC nie jest stroną umowy zawartej pomiędzy Klientem a Trenerem i nie gwarantuje, że Trener oraz Klient są uprawnieni do zawarcia i wykonania umowy. Zawarcie umowy przez Trenera z Klientem, którego siedziba lub miejsce zwykłego pobytu nie znajduje się w Polsce, może powodować, iż do zawarcia umowy zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obcego.
  2. Klient wybierając oferowaną przez Trenera Usługę Trener zawiera umowę z Trenerem, potwierdzając zakup wybranej Usługi Trener za pomocą przycisku „Zapłać ze wskazaniem kwoty Usługi Trener” np. “Zapłać X PLN”. Klikając przycisk Zapłać Klient potwierdza, chęć zakupu Usługi Trener za kwotę wskazaną na etapie składania Zamówienia.
  3. W przypadku, gdy siedziba Trenera/Klienta oznaczona w ustawieniach SENPO MOBILE jako znajdująca się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym w/w dane zostaną przesłane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  4. Brak skutecznej zapłaty za zakupioną Usługę Trener przez Klienta poprzez system Stripe skutkuje automatyczną anulacją zakupionej usługi przez Klienta.
  5. UWAGA! Pamiętaj. Klient wybierając i kupując wybraną Usługę Trener zawiera umowę z Trenerem wskazanym w danej Ofercie. Strony wzajemnie zobowiązane są do realizacji zawartej umowy na warunkach wskazanych w zawartej Umowie. MC nie jest stroną zawartej umowy zakupu Usługi Trener.
  6. Oferowane w SENPO MOBILE sposoby płatności odbywają się każdorazowo na warunkach danego operatora płatności. Klient ma obowiązek zapoznać się z warunkami tego operatora oraz dokonać potwierdzenia zapoznania się z tymi warunkami w SENPO MOBILE. 

§9
PRAWA AUTORSKIE SENPO MOBILE,

TREŚCI UDOSTĘPNIANE W RAMACH SENPO MOBILE

Treści

  1. SENPO MOBILE zapewnia funkcjonalności umożliwiające publikowanie (udostępnianie) Treści w tym m.in materiałów audiowizualnych, zdjęć, opisów (doświadczenia, wykształcenia, adres, uprawnień zawodowych) oraz innych Treści wprowadzanych przez Klienta/Trenera. Powyższe oznacza, iż niektóre z Treści mogą posiadać walor Utworu w rozumieniu przepisów polskiego prawa autorskiego, a co z tym związane być chroniony na podstawie tychże przepisów prawa.
  2. Klient/Trener ponoszą odpowiedzialność za Treści publikowane, udostępniane w ramach SENPO MOBILE.
  3. Publikując (udostępniając) Treści Klient/Trener oświadczają spełnienie szeregu wymagań i rygorów wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  4. Publikowanie i udostępnianie niektórych Treści może być połączone z koniecznością wykorzystania dostawców zewnętrznych (np. VIMEO, Facebook). W takim przypadku skorzystanie z usług dostawców usług trzecich wiąże się z koniecznością zaakceptowania warunków świadczenia usług przez takich dostawców
  5. Funkcjonalność SENPO MOBILE zapewnia możliwość publikowania/udostępnienia informacji o korzystaniu z usług SENPO MOBILE w platformach Social Media (np. Facebook).

Oświadczenia.

  1. MC oświadcza, iż posiada pełnię praw do SENPO MOBILE i jest uprawniony do upoważnienia Klienta/Trenera do korzystania z SENPO MOBILE w zakresie wynikającym z niniejszego Regulaminu jak również, że przyznane prawa nie naruszają praw osób trzecich.
  2. Zawartość i integralność SENPO MOBILE jest prawnie chroniona. Treść SENPO MOBILE i wszystkie elementy SENPO MOBILE podlegają ochronie przewidzianej przez polskie oraz międzynarodowe prawo, w tym w szczególności przepisy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zakazane jest jakiekolwiek wykorzystywanie SENPO MOBILE w szczególności poprzez kopiowanie w całości lub części, transmitowanie elektroniczne lub w inny sposób modyfikowanie lub wykorzystywanie bez uprzedniej pisemnej zgody MC. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy treści umieszczonych przez Klienta/Trenera w ramach SENPO MOBILE.
  3. Nazwy handlowe, nazwy, opisy oraz znaki towarowe opublikowane w SENPO MOBILE podlegają ochronie prawnej. Klient/Trener jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawa własności intelektualnej osób uprawnionych do tychże nazw, opisów i znaków handlowych. 
  4. Jeżeli nie zaznaczono inaczej, wszelkie prawa autorskie do tekstów, obrazów, zdjęć i innych materiałów zawartych w SENPO MOBILE należą do MC. (powyższe nie dotyczy Treści wprowadzonych przez Klienta/Trenera).
  5. Czynności kopiowania, modyfikowania oraz transmitowania (elektronicznie lub w inny sposób), a także powielania, wykorzystywania i dystrybucji zawartych w ramach SENPO MOBILE materiałów dozwolone są wyłącznie za zgodą właściciela. Korzystanie z informacji dostępnych w aplikacji SENPO MOBILE może się odbywać wyłącznie w sposób zgodny z prawem. Warunkiem uzyskania zgody na wykorzystanie materiałów, do których prawa autorskie należą do MC jest przytoczenie ich w niezmienionej postaci wraz z widocznym i wyraźnym oznaczeniem: „Źródło: MIND CONSULTING” lub innym równoważnym. Wymaga to jednak każdorazowej zgody MC.
  6. Klient/Trener przyjmuje do wiadomości, że jakiekolwiek działanie polegające na próbie destabilizacji SENPO MOBILE może zostać zgłoszone właściwym organom.
  7. Klient/Trener jest obowiązany do korzystania z udostępnionych Treści w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej oraz osób trzecich. Klient/Trener obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta/Trenera obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  8. Klient/Trener każdorazowo wprowadzając Treści do SENPO MOBILE oświadcza, że:
  1. Treści i dane są prawdziwe;
  2. Treści nie będą posiadają wad prawnych;
  3. Treści nie będą przedmiotem zastawu ani innego obciążenia;
  4. Treści nie naruszają praw osób trzecich, w tym praw autorskich i pokrewnych ani praw osobistych, czy praw własności intelektualnej;
  5. posiada wszelkie prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskie majątkowe do Treści w zakresie niezbędnym do umieszczenia ich w SENPO MOBILLE;
  6. posiada wszelkie prawa osobiste osób uwidocznionych w Treściach, a w szczególności prawo do wykorzystywania wizerunku osób utrwalonych w Treści;
  7. Treści nie będą zawierać treści niecenzuralnych lub powszechnie uznawanych za niecenzuralne;
  8. Treści nie będą zawierać nagości i treści przeznaczonych dla osób dorosłych;
  9. Treści nie będą naruszać prawa, dobrych obyczajów;
  10. Treści nie będą zawierać lokowania produktu oraz materiałów reklamowych podmiotów trzecich (konieczna każdorazowa zgoda MC na udostępnienie takiej Treści);
  11. Treści nie będą zawierać logotypów oraz nazw podmiotów trzecich
  1. Klient/Trener gwarantuje że z tytułu wprowadzenia danego Materiału Audiowizualnego w ramach SENPO MOBILE MC nie będzie zobowiązana do zapłaty wynagrodzeń na rzecz twórców i podmiotów praw pokrewnych płatnych im z tego tytułu zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub prawami pokrewnymi.
  2. W przypadku naruszenia przez Klienta/Trenera oświadczeń, wskazanych niniejszym paragrafie lub ich niezgodności z rzeczywistym stanem prawnym lub faktycznym, Klient/Trener ponosi wobec MC wyłączną i całkowitą odpowiedzialność z tego tytułu i zwalnia MC od wszelkiej odpowiedzialności mogącej powstać w takiej sytuacji. W szczególności w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń z tytułu umieszczenia Treści w SENPO MOBILE w tym zawartych w Treściach (logotypów, grafik, zdjęć (wraz z wizerunkami osób na nich utrwalonych), Klient Trener, zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę MC, a w szczególności zobowiązuje się wstąpić w miejsce MC (lub w przypadku braku takiej możliwości przystąpić po jej stronie) do wszelkich postępowań toczących się przeciwko MC, a także zobowiązuje się zwrócić MC wszelkie koszty, jakie może ona ponieść (poniesie) lub, jakie MC zobowiązane będzie zapłacić osobie trzeciej w związku z roszczeniem lub pozwem sądowym, jakie ta osoba zgłosi w związku z wykorzystaniem Treści w ramach SENPO MOBILE.
  3. W każdym przypadku, gdy MC uzna, iż otrzymana Treść w sposób oczywisty narusza prawo, narusza zasady niniejszego Regulaminu lub narusza prawa osób trzecich uprawniona do jednostronnego usunięcia tej Treści oraz zawieszenia Konta Klienta/Trenera do czasu wyjaśnienia wątpliwości co do Treści lub przedstawienia właściwych dowodów pozwalających uznać zgodność Treści z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa.

Zgoda na wykorzystywanie Treści udostępnianych przez Klienta/Trenera: 

  1. Udostępniane w ramach SENPO MOBILE Treści (np. zdjęcia lub filmy) mogą być chronione prawami autorskimi. O ile nie wynika to z innych regulacji i innych czynności prawnych Klient/Trener zachowuje prawa autorskie prawa autorskie lub znaki towarowe) do wszelkich Treści, które tworzy lub udostępnia poprzez SENPO MOBILE. W każdym przypadku, gdy udostępniona w ramach SENPO MOBILE Treść nie została wykonana samodzielnie przez Klienta/Trenera, konieczne jest uzyskanie właściwych praw do danej Treści od jego twórcy. Udostępniając daną treść (w szczególności materiał audiowizualny, zdjęcie) Klient/Trener oświadcza, iż uzyskał stosowne prawa oraz, iż posiada pełnię praw ich udostępnienia w ramach SENPO MOBILE.
  2. W przypadku udostępniania, publikacji lub przesyłania Treści objętych prawami autorskimi w SENPO MOBILE Klient/Trener udziela MC licencji niewyłącznej, przenoszalnej, obejmującej prawo do udzielania sublicencji, bezpłatnej i globalnej do korzystania, wykorzystywania, rozpowszechniania, modyfikowania, uruchamiania, zwielokrotniania, publicznego odtwarzanie lub wyświetlania, tłumaczenia i wykonywanie praw zależnych (zgodnie z wybranymi przez Klienta ustawieniami SENPO MOBILE). Zgoda, o której mowa zdaniu poprzednim następuję w zakresie:
  1. utrwalania i zwielokrotniania wszelkimi technikami, w tym także przez dokonywanie zapisu oraz kopii na wszelkiego rodzaju nośnikach papierowych, elektronicznych, magnetycznych bądź optycznych;
  2. rozpowszechniania za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych (w tym Internet i sieci GSM) w jakikolwiek sposób i przy użyciu jakiejkolwiek technologii, w szczególności poprzez: rozpowszechnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do Treści w miejscu i czasie przez siebie wybranym oraz inne sposoby eksploatacji w sieciach telekomunikacyjnych bez względu na możliwe do zastosowania sposoby ograniczania dostępu; publiczne wyświetlenie oraz odtworzenie, w tym również poprzez mechanizmy automatycznego odtwarzania Treści na stronach internetowych;
  3. publicznego wykonania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemisji;
  4. użyczania i wprowadzania do obrotu.
  1. Zgoda Klienta/Trenera obejmuje także tworzenie opracowań Treści przez MC i korzystanie z tych opracowań w zakresie, w którym MC jest uprawnione do korzystania z Treści oraz na udzielanie dalszych zgód w zakresie odpowiadającym udzielonej MC zgodzie.
  2. Klient/Trener wyraża zgodę na wykonywanie autorskich praw osobistych do Treści przez MC oraz oświadcza, że nie będzie wykonywał tych praw w stosunku do MC oraz podmiotów, którym MC udzieli dalszych zgód na korzystanie z Treści.
  3. Klient/Trener gwarantuje, że jest uprawniony do złożenia powyższych oświadczeń i zgód objętych Regulaminem i wprowadzenia Treści do SENPO MOBILE oraz że Treści i korzystanie z Treści przez MC zgodnie z Regulaminem nie narusza praw osób trzecich.
  4. Klient/Trener zwolni MC oraz podmioty, którym MC udzieli dalszych zgód na korzystanie z Treści, z wszelkiej odpowiedzialności wynikającej ze zgodnego z Regulaminem korzystania z Treści.
  5. W każdym przypadku, gdy w Treściach (w szczególności materiałach audiowizualnych, zdjęciach) utrwalony został wizerunek Klienta/Trenera lub innych osób z chwilą udostępnienia poprzez SENPO MOBILE danej Treści Klient/Trener:
  1. wyraża zgodę na używanie i rozpowszechnianie swojego wizerunku utrwalonego w danej Treści przez okres udostępnienia Treści w SENPO MOBILE;
  2. wyraża zgodę na wykorzystanie imienia i nazwiska, zdjęcia profilowego w celu realizacji usługi SENPO MOBILE;
  3. udziela MC upoważnienia do udzielania, w swoim imieniu, zezwolenia na wykorzystywanie wizerunku w przypadkach wskazanych w niniejszym Regulaminie poprzez funkcjonalność SENPO MOBILE;
  4. zgoda na wykorzystanie wizerunku jest bezpłatna;
  5. zgoda na wykorzystanie wizerunku udzielona jest na okres umieszczenia Treści w SENPO MOBILE;
  6. oświadcza, iż uzyskał zgodę osób trzecich utrwalonych w Treściach na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku tych osób na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

Usunięcie Treści

  1. Klient/Trener może w dowolnym momencie usunąć Treści, które udostępnia, publikuje i przesyła. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy jednakże Treści udostępnionych przez Trenera, które zostały zakupione przez Klienta w ramach oferowanych Usług Trener. Usunięcie tych Treści może nastąpić najwcześniej po wygaśnięciu umowy zawartej z Klientem, który wykupił Usługę Trener zawierającą daną Treść (dotyczy sytuacji, gdy wskutek zakupu Usługi Trener, Trener udostępni Klientowi Treści) .
  2. Usunięcie :
  1. konta Klienta powoduje usunięcie Treści umieszczonych na koncie Klienta;
  2. konta Trenera (za wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 25 powyżej) powoduje usunięcie Treści umieszczonych na koncie Trenera.
  1. Poza wypadkiem wskazanym w ust. 26 powyżej usunięcie Treści odbywa się poprzez wybór odpowiedniej opcji w ramach funkcjonalności SENPO MOBILE przez Klienta lub poprzez zgłoszenie stosownej dyspozycji MC przez Trenera. Niezależnie od powyższego usunięcie Treści może nastąpić na żądanie podmiotu trzeciego, w przypadku stwierdzenia naruszenia prawa lub Regulaminu przez daną Treść.
  2. Treści nie zostaną usunięte w terminie wskazanym w ust. 27 powyżej w następującym przypadku - braku możliwości ich usunięcia na skutek technicznych ograniczeń SENPO MOBILE (w takim przypadku usunięcie nastąpi, niezwłocznie po powrocie technicznych możliwości w tym zakresie).
  3. W przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią naruszenia prawa lub Regulaminu przez daną Treść, publikacja danej Treści zostanie wstrzymana oraz zabezpieczona celem ustalenia podstaw zgłoszonej nieprawidłowości. Zabezpieczenie danej Treści ma na celu:
  1. zbadanie i stwierdzenie działalności niezgodnej z prawem lub naruszenia Regulaminu;
  2. ochronę bezpieczeństwa i integralności, systemów, usług, innych Klientów/Trenerów; 
  3. konieczności zapewnienia wypełnienia obowiązku prawnego do zabezpieczenia dowodów w celu udokumentowania naruszenia prawa, naruszenia Regulaminu; 
  4. konieczność zapewnienia wykonania żądania organów Państwowych (sądowych, administracyjnych, organów ścigania).

30.W sytuacji wskazanej w ust. 29 powyżej Treści zostaną zachowane przez okres nie dłuższy         niż jest to konieczne do celów, do których zostały zachowane, przy czym upoważnienie do  korzystania z Treści będzie obowiązywała do momentu całkowitego usunięcia Treści. 

31.SENPO MOBILE zastrzega prawo do zablokowania w całości lub w części konta każdego Klienta/Trenera w każdym przypadku nieuprawnionego, fałszywego, oczywiście nieuzasadnionego zgłaszania naruszenia prawa, Regulaminu przez Treści innych Klientów/Trenerów.

§ 10
ZAKUP (USŁUG TRENER)

UWAGA! Pamiętaj. Klient wybierając i kupując Usługę Trener zawiera umowę z Trenerem wskazanym w danej Ofercie. Strony wzajemnie zobowiązane są do realizacji zawartej umowy na warunkach wskazanych w zawartej Umowie. MC nie jest stroną zawartej umowy pomiędzy Klientem, a Trenerem. MC nie ponosi odpowiedzialności za Treści umieszczane przez Trenerów oraz za rezultaty wykonywania ćwiczeń zgodnie ze wskazówkami Trenerów. Przed dokonaniem zakupu Usługi Trener szczegółowo zapoznaj się z doświadczeniem wskazanym przez danego Trenera oraz posiadanymi przez Trenera certyfikatami, uprawnieniami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do danego Trenera (danej Oferty) możesz skontaktować się z Trenerem lub MC celem uzyskania potwierdzenia informacji, rozwiania wątpliwości co do danej osoby.

  1. Zakup Usług Trener dokonywany jest samodzielnie przez Klienta za pośrednictwem SENPO MOBILE, w którym Klient dokonuje wyboru interesujących go parametrów danej Usługi Trener.
  2. W celu dokonania zakupu Usługi Trener Klient jest zobowiązany podać w formularzu zakupu SENPO MOBILE, dane indywidualizujące daną Usługę Trener oraz wprowadzić dane umożliwiające dokonanie płatności jeżeli taka forma będzie wybrana przez Klienta.

Po wybraniu interesujących Klienta parametrów oraz odznaczeniu stosownych koniecznych zgód Klient potwierdza zakup klikając przycisk "Zapłać " ze wskazaną kwotą Usługi Trener.

  1. Zaniechanie podania któregokolwiek z danych wskazanych w ust. 2 powyżej uniemożliwia dokonanie zakupu oraz oznacza jednocześnie rezygnację Klienta z zakupu wybranych Usług Trener.
  2. Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność i prawdziwość wszelkich danych przekazywanych SENPO MOBILE.
  3. Wysokość Ceny Usługi Trener (zawierającej Prowizje operatora płatności) jest każdorazowo podawana w SENPO MOBILE. Niezależnie od powyższego wysokość cen zakupionych usług każdorazowo wskazana jest w potwierdzeniu zamówienia, wysyłanym na adres email. Dokonanie niepełnej płatności za Usługi Trener jest równoznaczne z niedokonaniem płatności oraz tym samym brakiem jakiegokolwiek obowiązku realizacji usługi objętej niepełną płatnością.

§ 11
PŁATNOŚCI

Płatność za Usługi Trener. System Stripe. (dla Klientów).

  1. Wszystkie kwoty, w których wyrażone są ceny Usług Trener w SENPO MOBILE podawane są w jednej z czterech walut (PLN,USD,GBP,EUR) oraz zawierają wszelkie niezbędne należności publicznoprawne.
  2. Zakup Usługi Trener odbywa się za pośrednictwem systemu Stripe (https://stripe.com). Płatności dokonywane są na zasadach i warunkach systemu Stripe. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem Stripe. MC nie jest stroną umowy pomiędzy Klientem/Trenerem a Stripe. Umowa pomiędzy Klientem/Trenerem a Stripe reguluje obowiązujące pomiędzy Klientem/Trenerem a Stripe zasady otrzymywania zapłaty za usługi zakupione poprzez SENPO, w tym dokonanie niezbędnych czynności w celu weryfikacji tożsamości oraz warunki dokonywania przez Stripe wypłat środków pieniężnych zgromadzonych w tym serwisie transakcyjnym.
  3. Transakcja zakupu Usługi Trener odbywa się bezpośrednio pomiędzy Klientem, a Trenerem.
  4. Klient dokonuje płatności kartą kredytową (płatniczą) na własną odpowiedzialność, zgodnie z warunkami posługiwania się kartą kredytową (płatniczą) ustalonymi w umowie z wystawcą tej karty. MC nie ponosi odpowiedzialności za sposób posługiwania się przez Klienta kartą kredytową (płatniczą). Klient jest odpowiedzialny za wiarygodność danych karty kredytowej, które podaje w celu dokonania zapłaty za usługi oferowane w SENPO MOBILE. Posługując się kartą kredytową Klient zapewnia, iż używa karty kredytowej, której jest posiadaczem.
  5. Dokonywanie płatności za zakupioną usługę odbywa się po przekierowaniu do serwisu Stripe. Klient powinien postępować zgodnie z komunikatami tego serwisu transakcyjnego.
  6. W celu dokonania poprawnej płatności kartą kredytową (płatniczą), Klient powinien podać wymagane dane przez dany system płatności (np. imię i nazwisko posiadacza karty kredytowej).
  7. Podanie danych wskazanych w ust. 6 powyżej nie gwarantuje pozytywnej autoryzacji płatności kartą kredytową (płatniczą) przez wystawcę karty. MC nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy dana transakcja kartą kredytową Klienta zostanie odrzucona przez wystawcę karty kredytowej, o czym Stripe niezwłocznie informuje Klienta.
  8. MC nie jest stroną umowy o dokonanie transakcji płatniczej za pośrednictwem Stripe. Płatność za pośrednictwem Stripe każdorazowo dokonywana jest na zasadach wskazanych przez ten serwis rozliczeniowy.
  9. Po przeprowadzeniu transakcji zgodnie z instrukcjami serwisu transakcyjnego, Klient otrzymuje powiadomienie o tym, czy płatność przebiegła pomyślnie. W przypadku, gdy Klient nie otrzyma takiego powiadomienia niezwłocznie po przeprowadzeniu transakcji istnieje ryzyko, iż transakcja dokonywana przez Klienta nie została zrealizowana, a wobec powyższego Klient zobowiązany jest skontaktować się z serwisem transakcyjnym Stripe oraz SENPO MOBILE w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 
  10.  Chwilą dokonania płatności (zakupu Usługi Trener) jest moment otrzymania komunikatu od Stripe o zaksięgowaniu płatności w tym serwisie.
  11. Wynagrodzenie zapłacone przez Klienta z tytułu zakupionej Usługi Trener trafia na wcześniej założone przez Trenera konto w serwisie Stripe. Wynagrodzenie należne Trenerowi zostaje pomniejszone o prowizję serwisu transakcyjnego Stripe (zgodnie z taryfikatorem Stripe).
  12. Funkcjonalność Stripe umożliwia Trenerowi wypłatę środków zgromadzonych na koncie Stripe Trenera na wskazane przez Trenera konto bankowe. Warunki i zasady funkcjonowania Stripe określa regulamin Stripe (www.stripe.com). Trener zobowiązany jest zapoznać się z warunkami serwisu Stripe.

§ 12

OPŁATY, PROWIZJE

  1. MC wyjaśnia, iż dostęp do aplikacji SENPO MOBILE dla Klientów jest nieodpłatny.
  2. MC wyjaśnia, iż dostęp do aplikacji SENPO MOBILE dla Trenerów (z ograniczonym zakresem) jest nieodpłatny.
  3. Niedozwolone są działania Klienta oraz Trenera, których celem lub skutkiem jest uniknięcie płatności Opłaty należnej MC.
  4. Prowizja pobierana i naliczana jest przez operatora płatniczego - System Stripe. Zasady jej pobierania, sposób naliczania i rozliczania określona jest w regulaminie Stripe. MC nie ma jakiegokolwiek wpływu na wysokość Prowizji oraz zasady naliczania Prowizji.
  5. Treść bieżącego regulaminu Stripe jest wskazywana na bieżąco w systemie Stripe.

§13

OCENY TRENER

  1. Funkcjonalność SENPO MOBILE umożliwia Klientom dokonanie oceny Usług Trener zarówno w ocenie punktowej. Funkcjonalność ta służy do wymiany subiektywnych opinii o zakupionej Usłudze Trener i realizacji umowy przez Trenera.
  2. Po każdym treningu użytkownik ma możliwość ocenienia trenera pod kątem danego treningu względem: kompetencji trenera, wyjaśnienia zadań i ćwiczeń, zaangażowania, atmosfery treningu. Może dodać komentarz, dotyczący treningu. Oceny trenera są przetwarzane przez model oceniania, który odrzuca skrajne wartości. Oceny stanowią integralną i kluczową część w procesie wyszukiwania trenera przez użytkowników.
  3. Wystawiania ocen mogą dokonywać wyłącznie strony uprzednio zawartej umowy na zakup Usługi Trener (Klient i Trener).
  4. Ocena zawsze dokonywana jest przez konkretnego Klienta w odniesieniu do konkretnie zakupionej Usługi Trener. Klient ponosi odpowiedzialność za treści umieszczane w ocenach i odpowiedziach.
  5. Oceny, komentarze i odpowiedzi na nie powinny być zgodne z prawdą, przebiegiem współpracy i nie mogą zawierać: 
  1. treści nieprawdziwych;
  2. treści uważanych powszechnie za obraźliwie i naruszające dobre obyczaje (w tym (wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii),
  3. danych kontaktowych lub loginów Klientów/Trenerów,
  4. adresów stron internetowych lub treści o charakterze reklamowym.
  1. MC nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi na oceny, przy czym zastrzega sobie prawo do zablokowania Treści już wystawionej oceny w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 
  1. gdy dane treści naruszają postanowienia Regulaminu
  2. gdy dane oceny zostały omyłkowo wystawione niewłaściwemu Klientowi/Trenerowi lub do niewłaściwej umowy zakupu Usługi Trener, jeśli ich treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę,
  3. gdy dane oceny jednoznacznie wskazuje na pomyłkę co do jej typu;
  4. gdy dane oceny są nieczytelne;
  5. gdy Klient/Trener skieruje prośbę o usunięcie (procedura ust. 11 poniżej).
  1. MC zastrzega sobie prawo do edycji lub usunięcia opinii w przypadkach, gdy dana opinia:
  1. narusza niniejszy Regulamin;
  2. stanowi kolejną opinię odnoszącą się do tej samej Usługi Trener,
  3. nie odnosi się do usługi zakupionej przez Klienta;
  4. narusza powszechnie obowiązującego przepisy prawa (w tym między innymi: narusza prawa patentowe, prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa lub inne prawa własności intelektualnej, bądź prawo ochrony danych osobowych) dobre obyczaje lub godzi w uczucia religijne,
  5. jest nieczytelna i niezrozumiała (w szczególności gdy zawierają znaki powoduje nieczytelność).

§ 14

REKLAMACJE USŁUG SENPO MOBILE

  1. Klient/Trener jest uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji Usług SENPO MOBILE poprzez wysłanie stosownej informacji na adres info@mindconsulting.pl.
  2. Reklamacja Klienta/Trenera powinna: 
  1. zawierać przyczynę złożenia reklamacji;
  2. zawierać aktualne dane Klienta, dane kontaktowe.
  1. MC rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
  2. W przypadku, gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych w ust. 2, jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, MC niezwłocznie wzywa Klienta/Trenera do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania. 
  3. Ani MC ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta/Trenera nie będącego konsumentem, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności MC, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do MC nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do kwoty jednego tysiąca złotych.

§ 15
REKLAMACJE USŁUG TRENER

  1. Klient jest uprawniony do składania reklamacji dotyczących Usług Trener, zaś Trener zobowiązuje się do rozpatrywania złożonych reklamacji przez Klienta.
  2. Roszczenia pieniężne z tytułu wadliwego zrealizowania, niezrealizowania Usług Trener Klient winien kierować do Trenera. MC zapewnia wsparcie Klientowi w rozpatrywaniu reklamacji, przy czym nie oznacza to, iż MC bierze jakąkolwiek odpowiedzialność za te roszczenia.
  3. Wszelkie reklamacji wobec Usług Trener winny być składane Trenerom przy udziale MC, na adres email: info@mindconsulting.pl Stosowna reklamacja jest niezwłocznie przekazywana Trenerowi celem ustosunkowania się do niej. SENPO MOBILE zapewnia wsparcie w rozwiązywaniu reklamacji składanych przez Klientów w stosunku do Usług Trener danemu Trenerowi.
  4. Zawierając umowę z Klientem na zakup Usługi Trener Trener zobowiązany jest do stosowania się do niniejszego Regulaminu oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. W zakresie Reklamacji dotyczących Usług Trener zastosowanie odpowiednio mają postanowienie § 14 Regulaminu tj. obowiązek Trenerów do rozpatrywania Reklamacji w sposób wskazany w § 14. Tym samym Trener jest zobowiązany do rozpatrzenia złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie przekraczającym 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Naruszenie przez Trenera obowiązku wskazanego powyżej (niezależnie od odpowiedzialności na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa) uprawniać będzie MC do rozwiązania umowy w zakresie świadczenia Usług SENPO MOBILE.
  6. Zgłoszenie reklamacji wobec Usługi Trener nie powoduje zawieszenia obowiązku regulowania przez Klienta Ceny należnej Trenerowi z tytułu skorzystania zakupionej Usługi Trener.

§ 16

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW

  1. MC informuje, iż:
  1. adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która to platforma stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług;
  2. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  2. http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html
  1. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących polubownych postępowań. Punkt Kontaktowy ds. ADR/ODR (informacje o podmiotach ADR, pomoc w wypełnianiu wniosków), Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Tel. 22 55 60 332, 22 55 60 333, E-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl.
  1. Klient/Trener ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym przed właściwym miejscowo i rzeczowo sądem, bez konieczności korzystania z sądownictwa polubownego.

§ 17

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. MC informuje, iż stosownie do treści art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami), prawo odstąpienia od umów zawartych na odległość nie przysługuje, jeżeli dany przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy. 
  2. Mając na uwadze treść ust.1 i 2 powyżej MC informuje, iż:
  1. Usługi SENPO MOBILE polegają na wykonaniu czynności faktycznych związanych z umożliwieniem Klientowi skorzystania z usług innych podmiotów (Trenerów), w związku, z czym Usługa SENPO MOBILE jest ukończona w momencie zakupu przez Klienta danej Usługi Trener, a wobec powyższego po dokonaniu tej czynność Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od wykonanej Usługi SENPO MOBILE tj. umożliwienia zawarcia umowy z Trenerem;
  2. Usługi Trener (w trybie online) polegają na świadczeniu usług medycznych przez Trenerów (odbycia wizyty online za pośrednictwem SENPO MOBILE) u wybranego Trenera w związku, z czym Usługa ta jest ukończona w momencie odbycia danej wizyty online przez Klienta danej Usługi Trener, a wobec powyższego po odbyciu wizyty Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od wykonanej Usługi Trener;
  3. Usługi Trener polegają na świadczeniu usług przez Trenerów (zakupu treningu) u wybranego Trenera w związku, z czym Usługa ta jest ukończona w momencie zakupu danego treningu przez Klienta, a wobec powyższego po zakupie treningu Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od wykonanej Usługi Trener.
  1. Mając na uwadze treść ust. 1-2 prawo odstąpienie od Umowy nie przysługuje w zakresie usług wskazanych w ust. 2 powyżej, które są ukończone po dokonaniu ich wyboru przez Klienta. Usługami ukończonymi po dokonaniu wyboru przez Klienta jest usługa SENPO MOBILE wskazana w ust. 2 pkt. a) powyżej oraz Usługa Trener odbyta przez Klienta od razu po jej zakupieniu.
  2. W zakresie pozostałych usług tj:
  1. Usług Trener które nie zostały zakończone do momentu skorzystania z prawa odstąpienia), Usług Trener nie odbytych od razu po ich zakupie Klientowi/Trenerowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  2. tj. innych Usług SENPO MOBILE które nie zostały zakończone do momentu skorzystania z prawa odstąpienia), Usług Trener nie odbytych od razu po ich zakupie Klientowi/Trenerowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wskazanego w ust. 4 ust. a powyżej, Klient powinien poinformować Trenera o swej decyzji poprzez przesłanie stosownej informacji za pośrednictwem formularza w SENPO MOBILE. (UWAGA! prawo odstąpienia od zawartej z Trenerem umowy na Usługi Trener powinny zostać skierowane do Trenera, gdyż to Trener jest stroną umowy na Usługi Trener).
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wskazanego w ust. 4 powyżej, Klient powinien poinformować MC o swej decyzji: 
  1. drogą pocztową na adres: Józefa Mackiewicza 7, 20-865 Lublin z siedzibą w Lublinie;
  2. drogą mailową na adres: e-mail: info@mindconsulting.pl. poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia w tym zakresie.
  1. W celu realizacji prawa do odstąpienia od umowy Klient może: 
  1. skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszego Regulaminu (Załącznik nr 2), jednak nie jest to obowiązkowe;
  2. wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie wyrażające wolę odstąpienia od umowy;
  3. poinformować MC poprzez przesłanie stosowne maila na adres info@mindconsulting.pl
  4. poinformować Trenera  poprzez przesłanie informacji o skorzystania z tego prawa poprzez formularz kontaktowy SENPO MOBILE.
  1. MC niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  2. Trener jest zobowiązany do niezwłocznego przesłania Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient przesłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

§18

ODPOWIEDZIALNOŚCI MC

  1. MC zobowiązana jest do zapewnienia funkcjonalności SENPO MOBILE na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. MC nie ponosi odpowiedzialności za: 
  1. prawdziwość danych i Treści umieszczanych w SENPO MOBILE;
  2. efekty Usług Trener, oferowanych przez Trenera;
  3. Treści umieszczone przez Klienta/Trenera;
  4. usługi oferowane przez Trenerów;
  5. pomyłki (po stronie Klientów/Trenerów) w zakresie wprowadzanych danych przez Klienta/Trenera np. adres e-mail, numer karty kredytowej;
  6. Upadłość/bankructwo Trenerów (innych podmiotów) świadczących usługi oferowane w ramach Serwisu SENPO MOBILE (np. Stripe);
  7. wybór przez Klienta usług oferowanych przez Trenerów;
  8. wykonanie usług przez Trenera (Stripe);
  9. brak skorzystania przez Klienta, z zakupionej Usługi Trener;
  10. skorzystanie przez Klienta, z Usługi Trener w sposób niepełny, 
  11. sytuację uniemożliwiające, skorzystanie z Usługi Trener, Usług SENPO MOBILE z uwagi na problemy techniczne leżące po stronie Klienta, problemy techniczne podmiotów dostarczających;
  12. za nieprzestrzeganie warunków Regulaminu oraz regulacji podmiotów trzecich (np. Stripe);
  13. blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta/Trenera oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta/Trenera;
  14. parametry techniczne Urządzeń Mobilnych Klientów/Trenerów uniemożliwiających korzystanie z SENPO MOBILE
  15. brak dostępu do sieci internetowej, sieci GSM co uniemożliwia korzystanie z SENPO MOBILE;
  16. zdarzenia siły wyższej lub zdarzenia poza kontrolą MC. 
  1. W zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa konsumenckiego MC ponosi odpowiedzialność jedynie za koszty poniesione przez Klienta/Trenera będące wynikiem zawinienia MC.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają odpowiedzialności MC w odniesieniu do skutków zawinienia MC.
  3. Względem Klientów/Trenerów, którzy nie są Konsumentami, odpowiedzialność MC z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania jakiejkolwiek umowy zawieranej pomiędzy MC, a Klientem/Trenerem niebędącym Konsumentem jest ograniczona do wysokości Opłaty uiszczonej przez Klienta/Trenera na rzecz MC na podstawie umowy, której niewykonania lub nienależytego wykonania dotyczą roszczenia Klienta/Trenera niebędącego Konsumentem. Odpowiedzialność MC względem Klienta/Trenera niebędącego Konsumentem nie obejmuje utraconych korzyści.

§ 19
DANE OSOBOWE, PRYWATNOŚĆ I POUFNOŚĆ

  1. Dane osobowe podane przez Klientów/Trenerów poprzez SENPO MOBILE są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności SENPO MOBILE.
  2. Klientom/Trenerom ujawniane są dane osobowe innych Klientów/Trenerów jedynie w przypadkach przewidzianych w Regulaminie w celach związanych z przeprowadzaniem i wykonaniem umowy zawartej pomiędzy Klientem i Trenerem poprzez SENPO MOBILE oraz w innych przypadkach, za uprzednią zgodą osoby, której dane dotyczą.
  3. Klient/Trener zobowiązany jest nie ujawniać osobom trzecim informacji dotyczących innych Klientów/Trenerów, które otrzymał w związku z korzystaniem z SENPO MOBILE, chyba że uzyskał uprzednią zgodę od Klienta/Trenera, którego dane dotyczą.
  4. MC uprawniona jest do filtrowania i zatrzymywania wiadomości wysyłanych przez Klientów/Trenerów w ramach narzędzi udostępnionych w SENPO MOBILE, w szczególności, jeśli mają charakter spamu, zawierają treści naruszające niniejszy Regulamin lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Klientów/Trenerów.
  5. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów/Trenerów oraz Polityka Prywatności opisane są w Załączniku nr 3 do Regulaminu.
  6. Trenerzy wykonujący zawód trenera na terenie Polski zobowiązani są stosować do rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. W każdym przypadku naruszenia przez Trenera w/w przepisów MC jest uprawnione do zawieszenia dostępu do konta SENPO MOBILE oraz zgłoszenia naruszenia właściwym organom.

§ 20

WERSJE JĘZYKOWE REGULAMINU

  1. Oryginalną wersją językową Regulaminu jest wersja w języku polskim. W przypadku powstania jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetłumaczoną treścią Regulaminu należy rozstrzygać poprzez odniesienie się do oryginalnej wersji językowej, z wyjątkiem sytuacji, gdy z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa wynika konieczność rozstrzygnięcia ich na podstawie innej wersji językowej.

§ 21

PRAWO WŁAŚCIWE

  1. Prawem właściwym dla umów pomiędzy Klientem, a Trenerem oraz MC jest prawo polskie, o ile z bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.
  2. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru prawa.
  3. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez MC w ramach SENPO MOBILE zostaną poddane właściwym sądom powszechnym.
  4. Wszelkie spory pomiędzy MC i Klientem/Trenerem niebędącym Konsumentem, dotyczące Usług SENPO MOBILE, będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne właściwe według siedziby MC.
  5. W każdym przypadku, gdyż świadczone przez Trenera usługi podlegają prawu polskiemu Trener zobowiązany jest do stosowania się do przepisów prawa odnoszących się do wykonywanego przez Trenera zawodu.

§ 22
POSTANOWIENIA KOŃCOWE/ZMIANA REGULAMINU

  1. MC zachowuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu z następujących przyczyn:
  1. konieczność poprawy bezpieczeństwa SENPO MOBILE, bezpieczeństwa Klientów/Trenerów;
  2. konieczność poprawienia działania SENPO MOBILE, przy czym zmiany dokonywane na tej podstawie nie będą skutkować podwyższeniem lub wprowadzeniem dodatkowych opłat w stosunku do opłat już naliczonych (uiszczonych), a nadto zmiany takie będą umożliwiały dalsze korzystanie z SENPO MOBILE;
  3. konieczność przeciwdziałania nadużyciom dokonywanym w związku z korzystaniem z SENPO MOBILE;
  4. zmiana warunków świadczenia Usług SENPO lub Usług Trener przy czym zmiany wprowadzone na tej podstawie nie będą miały wpływu na usługi odpłatne wykupione przed wejściem w życie tych zmian;
  5. wprowadzenie nowej usługi a także wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności SENPO MOBILE, przy czym każdorazowo skorzystanie z takich usług lub funkcjonalności będzie dobrowolne;
  6. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, która ma bezpośredni wpływ na treść Regulaminu.
  1. O każdej zmianie Regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez wysłanie informacji o zmianach drogą elektroniczną na adres email wskazany przy rejestracji SENPO MOBILE.
  2. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez MC, nie krótszym niż 14 dni od poinformowania o zmianie Regulaminu, chyba, że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią odmiennie. 
  3. Niezależnie od powyższego MC może wprowadzić zmianę Regulaminu bez zachowania 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 3 powyżej w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:
  1. obowiązek w tym zakresie wynika zmian prawa i regulacji, na podstawie których MC zobowiązana jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia jej dotrzymanie wyżej wymienionego 15-dniowego okresu powiadomienia,
  2. konieczna jest w drodze wyjątku zmiana Regulaminu, w tym z uwagi na konieczność przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Klientów/Trenerów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyber bezpieczeństwa.
  1. Postanowienia ust. 1-4 powyżej odnoszą się także do zmiany usług świadczonych przez MC za pośrednictwem SENPO MOBILE. W każdym przypadku zmiana usług SENPO MOBILE nie będzie miała wpływu na zawarte umowy zakupione przed wejściem w życie tych zmian, jak również nie będzie wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta.
  2. Do zakupionych Usług Trener zawartych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
  3. Klient, który nie akceptuje treści zmian Regulaminu zachowuje w każdym czasie prawo do rozwiązania umowy dotyczących Usług SENPO MOBILE. Trener, który nie akceptuje zmian Regulaminu uprawniony jest do rozwiązania umowy na Usługi SENPO MOBILE w każdym czasie, przy czym skutek rozwiązania umowy nie może nastąpić wcześniej, niż z chwilą wygaśnięcia umów na Usługi Trener zawartej z Klientami.
  4. W przypadku dokonania zmiany usługi świadczonej za pośrednictwem SENPO MOBILE, która istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do SENPO MOBILE, Konsument – niezależnie od uprawnienia przewidzianego w ust. 7 powyżej – może w ciągu 30 dni od dnia dokonania tej zmiany wypowiedzieć umowę Usługi SENPO MOBILE bez zachowania terminu wypowiedzenia.
  5. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, o ile właściwe przepisy prawa przewidują inny skutek.
  6. Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu Konsument powinien wpisać imię i nazwisko lub nazwę Abonenta, pełny adres pocztowy oraz adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko Konsumenta(-ów)

– Adres Konsumenta(-ów)

– Podpis Abonenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

_________________________

(*) Niepotrzebne skreślić